Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015

Δικό σου άρθρο;

Είδα ότι το τελευταίο μου άρθρο δε σας ενθουσίασε και το διέγραψα. Κάνω ό,τι μπορώ για να σας κινήσω το ενδιαφέρον χωρίς μεγάλη επιτυχία. Το πιο συναρπαστικό πράγμα που μπορώ να κάνω είναι να δημοσιεύσω κάποια από τα άρθρα σας μιας και βλέπω ότι μερικοί από εσάς επιθυμείτε να γίνετε writers.

  • Το θέμα είναι δική σας επιλογή, κατά προτίμηση να έχει θέμα με το Stardoll/ τη μόδα.
  • Δεν μπορείτε να ζητήσετε να σας ψηφίσουν ή να διαφημιστείτε/ διαφημίσετε κάτι (πχ το Bazaar σας)
  • Πρέπει να είναι στα ελληνικά με σωστή ορθογραφία και όχι στα greeklish
Ανεβάστε το άρθρο στο Blog σας στο Stardoll και αφήστε στα σχόλια το όνομά σας (username)

Τα πιο ενδιαφέροντα θα ανεβούν.

xoxo
zouzou_10

4 σχόλια:

  1. Γεια! Εγώ δεν επιθυμώ να γίνω writer, απλα έχω και εγώ ενα μπλογκ και αναρωτιομουν μήπως γίνεται να γίνουμε αδερφακια! Το μπλογκ μου λέγεται My stardoll World (www.mystardollworldmysdworld.blogspot.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη αλλά δεν είμαι η υπεύθυνη γι αυτό το θέμα. Επίσης συγγνώμη που απαντάω μετά από τόσο καιρό.


      zouzou_10

      Διαγραφή
  2. Λοιπον...θα ηθελα πολυ να κανουμε μια ανανεωση σε αυτο το υπεροχο blog...αλλωστε εσεις μου ''μαθατε'' πως να παιρνω δωρεαν πραγματα και το εκτιμω αυτο...Δεν ειμαι superstar και αυτο σημαινει οτι δεν προκειται ποτε να διαφημισω κτ απο bazzar...Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω προυπηρεσια ως blogger...ομως ειμαι καλη στο να γραφω...επισης μπορω να ασχολουμαι τουλαχιστον 3 φορες την εβδομαδα(εκτος εξαιρεσεων φυσικα)με το blog μας...ενημερωνομαι σχεδον καθημερινα για τα νεα trends αλλα και για τα free items...Μπορω επισης να οργανωσω και καποιον διαγωνισμο...αυτα....το username μου ειναι zouzou115...ελπιζω να συνεργαστουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δεν μπορώ να σε κάνω writer εγώ, αλλά αν θες να δημοσιεύσω κάποιο άρθρο σου μπορείς να μου το στείλεις σε μήνυμα στο stardoll ;)

      zouzou_10

      Διαγραφή

;