Σάββατο, 28 Νοεμβρίου 2015

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ & CCwE

Hey there!

Στην προηγούμενη ανάρτησή μου σας ζήτησα να μου στείλετε ένα δικό σας άρθρο. Υπήρχαν άτομα που έδειξαν ενδιαφέρον και χαίρομαι γι'αυτό. Ωστόσο, δεν έχω κοινοποιήσει κανένα από αυτά και πιστεύω ότι σας οφείλω μια εξήγηση.

Το blog αυτό ανήκει στην koninalove1 και όχι στους writers. Επομένως, το μόνο άτομο που μπορεί να σας κάνει συγγραφείς σε αυτό το blog είναι η Κωνσταντίνα. Δυστυχώς δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί της, διότι έχει αρκετό καιρό να συνδεθεί. 

Όπως καταλαβαίνετε, δεν μπορώ εγώ προσωπικά (ούτε οι υπόλοιποι writers) να σας βοηθήσω σε αυτό το θέμα. Γι'αυτό λοιπόν, όποιος επιθυμεί να ανεβάσει κάποιο άρθρο στο blog μπορεί σε μήνυμα να μου στείλει το άρθρο του κι εγώ να το δημοσιεύσω. Οι κανόνες είναι στην προηγούμενη ανάρτηση. :)

CHRISTMAS COUNTDOWN WITH ELLIE


Τέλος, θέλω να σας ενημερώσω ότι τις Παρασκευές μέχρι τα Χριστούγεννα θα ανεβάζω από ένα άρθρο με γενικότερο χαρακτήρα. Τι εννοώ με αυτό; Μπορεί να έχει σχέση με το Internet και κατ'επέκταση με το Stardoll ή θέματα που έχουν σχέση με την καθημερινή ζωή/ ζωή έξω από τον εικονικό κόσμο ή συνδυασμό και των δύο. Τα θέματα που έχω σκεφτεί μέχρι τώρα δε θα είναι δυσάρεστα, καθώς πιστεύω ότι οι μέρες δεν το επιτρέπουν. Αν εσείς επιθυμείτε κάτι συγκεκριμένο μπορείτε να το γράψετε στα σχόλια!

👉 Αφήστε σχόλια για το αν σας αρέσει η ιδέα του Christmas Countdown with Ellie (CCwE). Βοηθάει πολύ να γνωρίζουν οι  writers τι σας αρέσει και τι όχι και με αυτόν τον τρόπο βελτιώνουμε το Blog. 👈

Αυτά μέχρι τώρα!
xoxo 
zouzou_10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

;