Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Συνέντευξη από την νικήτρια

Γεια σας!
Όπως θυμάστε η νικήτρια του διαγωνισμού που είχα οργανώσει θα κέρδιζε μια συνέντευξη! Ορίστε λοιπόν μια συνέντευξη από την Selena_Unique!


Γεια σου Selena_Uinque! Συγχαρητήρια για την πρώτη θέση στον διαγωνισμό! Και ευχαριστούμε που δέχτηκες να σου πάρουμε συνέντευξη!Καταρχάς… Πως σε λένε; Τι σε ενέπνευσε να φτιάξεις stardoll? :)
Γεια σας! Αρχικά ευχαριστώ για αυτήν την θέση την όποια δεν περίμενα με τίποτα!!! Λοιπόν με λένε Ευσταθία αν και οι περισσότεροι φίλοι μου για συντομία με φωνάζουν Έφη, πάντως εγώ προτιμώ το κανονικό μου!!!

Πως εμπνεύστηκες το στυλ της συμμετοχής σου; Σε δυσκόλεψε το ντύσιμο; 
Δεν το βρήκα καθόλου δύσκολο λόγο το ότι ήμουν ο εαυτός μου .Δηλαδή έντυσα την κούκλα ανάλογα με το δικό μου στυλ και το πως θα προτιμούσα εγώ να ντυθώ!!

Τι σου αρέσει περισσότερο στο stardoll?
Στο stardoll μου αρέσουν πολλά πράγματα όπως το ότι συχνά εξελίσσετε ώστε εμείς να μην βαριόμαστε να παίζουμε συνεχεία τα ιδία και τα ιδία. Επίσης ένα πήγμα που ήταν και η αφορμή για να γίνω μέλος στο stardoll Είναι ότι ασχολείται πολύ με την μόδα την όποια εγώ λατρεύω!!!!!!!

Έχεις κερδίσει ποτέ κάποια θέση; (CG, NGC..)
Δυστυχώς όχι ..ακόμα αλλά θα ήθελα στο μέλλον να κερδίσω μια από αυτές τις θέσεις, παρόλα αυτά εγώ προσπαθώ........!

Ποια πιστεύεις πως είναι τα αρνητικά αυτού του παιχνιδιού;
Κάτι που με ενοχλεί πολύ στο stardoll και το περνώ ως αρνητικό είναι τα ενοχλητικά μελάδων εννοώ αυτούς που σου λένε να τους ψηφίσω η να γίνω μέλος στο κλαμπ τους... απευθύνομαι σε αυτούς που βριζουν με το τιποτα....-μιλαω από προσωπική εμπειρία-και που διαφημίζουν. Βεβαία το stardoll δεν εχει και τόση εμπλοκή με αυτό αλλά πιστεύω πως θα μπορούσε να κάνει κάτι εκτός από τις αναφορές... που κάποιες φορές οδηγούν σε άδικες ''αποφάσεις'' όπως σβήσιμο λογαριασμών!!!

Ευχαριστούμε πολύ! Τέλος, έχεις να πεις κάτι για τους αναγνώστες του blog?
Θα ήθελα να τους πω να συνεχίσουν με το ενδιαφέρον -που πιστεύω οτι έχουν εως τώρα- να παιζουν stardoll , να διακοσμούν, να ντύνουν... και απλά να είναι οι εαυτοί τους ακόμα κι εκεί!!!!:):):)


Τι λέτε;
Φιλάκια πολλά,
FashionPennyFun

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;