Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Συνέντευξη με την alisia4ever

Γεια σας! Αυτή μάλλον είναι η τελευταία συνέντευξή μου, γιατί θα αλλάξω θέμα! Πάμε να την απολαύσουμε!


1. Μίλησε μας για εσένα
Με λένε Μαριάννα και είμαι 16 χρονών! Μου αρέσει πολύ το Stardoll αλλά και πάρα πολύ το StardollinGreece!Moυ αρέσει να αποκτώ φίλους και στη πραγματική μου ζωή αλλά και στο Stardoll!

2. Ποιες MeDoll θαυμάζεις και γιατί?
Πολλές! Αλλά πιο πολύ τη MeDoll FanceNANE!Μου αρέσει πολύ γιατί έχει πολλά βραβεία και γιατί απεικονίζει την Κλεοπάτρα !

3. Τι θέλεις ποιο πολύ στην πραγματική σου ζωή και στο Stardoll?
Στη πραγματική μου ζωή δεν χρειάζομαι κάτι τα έχω όλα !Ότι έχω μου φτάνει !Στο Stardoll θα ήθελα πολύ να βγω CoverGirl ή γενικά να πάρω κάποιο βραβείο!

4. Ποιο πιστεύεις ότι είναι το καλύτερο πράγμα του Stardoll?
Οι διαγωνισμοί ! Μου αρέσει πολύ να διαγωνίζομαι και να χάνω ή να νικάω!

5. Περίγραψε μας το στυλ σου στην πραγματικότητα
Είμαι μια έξυπνη και ευγενική κοπέλα! Είμαι μαυρομάλλα και γαλανομάτα !Μου αρέσει η POP μουσική και μου αρέσει πολύ να βοηθάω ανθρώπους και γενικά τέτοια !Εεεεε ,δεν ξέρω τι άλλο να πω για εμένα!

6. Έχεις να πεις κάτι στα άτομα που διαβάζουν αυτή την συνέντευξη?
Όχι κάτι ιδιαίτερο! Μόνο ένα ευχαριστώ!





Φιλάκια σε όλους και τα λέμε!
MaratCi

3 σχόλια:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;