Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Νέο μαγαζί Glamour...

Συγνώμη που δεν έγραψα όταν ήρθε το μύνημα στις 15 δηλαδή πριν 3 μέρες αλλά έλειπα για το 3ήμερο και εκεί που ήμουν δεν είχε internet... Τέλος πάντον εγώ πέρασα τέλεια, έκανα τα μπάνια μου στη θάλασσα και είμαι έτοιμη για αυτή την ανάρτηση... Το νέο μαγαζί εσωτερικής διακόσμησης είναι το Glamour. Εμένα δεν μου αρέσυν και πολύ, εσάς; Πάμε να δούμε το μύνημα που μας έστειλε το stardoll και μετά τον νέο όροφο.


 Kαι ο νέος όροφος!


Φιλάκια -demmie-
Περιμένω σχόλια!

3 σχόλια:

  1. εγώ προσωπικά δεν θα αγόραζα τα έπιπλα που έχει το νέο μαγαζί...κατ'άλλα πέρασες ωραία?έκανες τα μπανάκια σου?κι εγώ το Σάββατο πήγα στη θάλασσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι πέρασα πολύ καλά και έκανα 2 μπάνια στη θάλασσα...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;