Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Πήρα πίσω την κούκλα μου!

Γειά σας κοριτσάκια μου!Τι κάνετε; Πήρα πίσω την κούκλα μου από την κακιά την Tinkerantonella.Για όσες δεν ήξεραν την υπόθεση!
Η κούκλα με το όνομα Tinkerantonella πρίν δύο μήνες μου έλεγε :''πούλησε μου τον λογαριασμό και δικά σου 1000 stardollars μαζί με την κούκλα μου''. Εγώ φυσικά δεν την πίστευα.......δεν της έδινα σημασία και πριν από λίγες μέρες μου χάκαρε τον λογαριασμό g-mail και μετά τη κούκλα stardoll.Αυτή προσπαθούσε να πάρει εκδίκηση που της έλεγα οχι και έβαψε την κόυκλα μου χάλια έγραφε κακά σχόλια και πολλά άλλα!ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ:
(Πατηστε επάνω για μεγαλύτερο)

























Eυχαριστώ πολύ όσες με στήριξαν και ....................

''Στεναχωρήθηκα που δεν με πίστεψες''(Σε κάποια που δεν με πίστεψε όταν της το έλεγα από την κούκλα μου με όνομα blair.anto)

Καλή παρέλαση!
Κisses
blair.anto0001
(Σου χακαραν την κούκλα!Πες μας την ιστορία σου στα σχολια)
*Ξέρει κανένας να κάνει graphic σαν τις Νάντιας(amaira);
**Καλά τις τα είπες ArtemisLove11

18 σχόλια:

  1. manari m gurises! mporeis na kaneis mia anartisi gia to blog m plz? xreiazomai meloi kai writers euxaristo pl agpi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δεν μπορώ να διαφημίσω άλλα blogs.....(κανόνας της Κονίνας)Και ναι!Επιτέλους γύρισα!!!

      Διαγραφή
  2. εχουν χακαρει την κουκλα ενος φιλου μου του nikos20021

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν το ηξερα οτι σε ειχαν χακαρει! Παντως χαιρομαι πολυ πολυ που ξαναγυρισες! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. aaa nn ki emena me eixan xakarh kapote sxedon prin 1 xrono kai thn janaphra thn koukla m alla kapia stigmh (den jero pos) mou diagrafthke o logariasmos ths kouklas m :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμένα με είχαν χακάρει και που διέγραψαν σχεδόν όλα τα ΤΕΛΕΙΑ ρούχα μου! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ααχ παιδια σας παρακαλω βοη8ηστε με δν 3ερω τι εγινε και ειμαι πελαγωμενη! εκει που επαιζα μια χαρα στο stardoll ειδα πως ηταν μια φιλη μ που γνωρισα εκει μεσα και δν την 3ερω αλλα μιλαμε και εχουμε καλες σχεσεις μεσο stardoll. της ειπα geiaa και αρχιζε και μου ελεγε πως δν παω καλα και πως τη μια στιγμη την εβριζα και τωρα της λεω γειααα και δν ντρεπομαι και τετοια....... εγω την παρακαλεσα να ηρεμησει και να μου ε3ηγησει τι συμβαινει και ποτε την εβρισα! εγω εκεινη την στιγμη ειχα πελαγωσει και δν η3ερα τι μ γινοταν! αυτη συνεχιζε να μ λεει αυτα που μου ελεγε (και βρισιες μαζι!) και εγω δν η3ερα τι να κανω! ομως εγω δν την ειχα βρισει ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μου!!! τι μπορει να εγινε πειτε μου!παρακαλω στειλτε μηνυμα στο stardoll μ, λεγομαι barbaroula ευχαριστω για τον χρονο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. βοηθειστε με! η DivaKoyklaraShy πηρε το λογαριασμο μου!!
    (Marix-515)
    Βοηθειστε με να τον παρω πισω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και εμενα μου εκλεψαν το λογιαριασμο με λενε Stelitsa2013 σας παρακαλω βοηθηστε με να την παρω πισω ειναι πολυ σημαντικο !! την θελω αλλα δεν θυμαμε το ονομα αυτης που μου το εκλεψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγω εχω ξεχασει τον κωδικο μου και βοθιστιμε να τον βρω λεγομε VasomouAggelos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σας! Εμενα δυστηχως μου διεγραψε το stardoll την κουκλα μου την NiKolSmArxD παρακαλω βοηθηστε με να την παρω πισω εχω στιλει απειρα μυνηματα κι τιποτα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπραβο σου κοπελα μου παντα να βαζεις αληθηνα στοιχεια ετσι για να μπορεις να την παρεις πισω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σας;/ εμενα μ χακαραν το σδ μου αλλα ειμουν συνδεδεμενη με το φβ κ ετσι εμπαινα καθως κ αυτοι που μ το χακαραν δν ειχα τπτ κ το παρατησαν(πολυ τυχερη;ρ)η αδερφη μ ομως εκανε κατι κ τρ παει:| πως μπορω να την παρω πισω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. geia sas moy exoyn xakarei th koykla moy bohtheia

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;