Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Συγνώμη αλλά ..

Λοιπόν, κοριτσάρες μου το ξέρω ότι έχω δείξει άθλια συμπεριφορά που δεν γράφω καθόλου και τώρα ξέρω ότι ένα συγνώμη δεν αρκεί αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο και δυστυχώς ούτε να το αλλάξω γιατί δεν έχω καθόλου χρόνο και πρέπει να γράφω σε 6 blog ..!! Οπότε νομίζω ότι πρέπει να γράφω σε όλα για ένα θέμα ώστε να μου είναι πιο εύκολο ή να αρχίσω να φεύγω από μερικά που πραγματικά δεν το θέλω .. Οπότε πραγματικά συγνώμη που το ζητάω αλλά πρέπει να βρω ένα θέμα που να μπορώ να γράφω σε όλα .. Επίσης να επικοινωνήσω με την ιδιοκτήτρια .. =/ Αντίο, Seetjade01.

2 σχόλια:

  1. απαράδεκτη η συμπεριφορα σου πραγματικα!!! Οσο για το πως θα επικοινωνησεις με την ιδιοκτητρια δεν ξερω... καλη τυχη!! Αυτη εχει να ελενξει το μπλογκ της κατι μηνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 11/7 τρεχω για national cover girl μπορεις να μου χαρισεις τα 5 αστερακια σου !Ακομα αν θες να βοηθησεις γραψε στη παρουσιαση σου οτι τρεχω και πες και σε αλλα τομα να βοηθησουν και εκεινη τη μερα να τους λες να με ψηφισουν !Το ονομα μου στο stardoll ειναι nexttopcamping .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;