Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Δωρεάν ♥

**Διέγραψα ό,τι άκυρη ανάρτηση είχα κάνει & ζητώ συγγνώμη και από την Έτζι, γιατί κι εγώ το παράκανα. Απλά δεν κατάλαβε τι εννοούσα εγώ για το περιοδικό. Τεσπα. ας πάμε στα δωρεάν, γιατί έχω καιρό να γράψω και είμαι απαράδεκτη! :Ρ Επίσης, στο blog θα μείνω, μέχρι να συννενοηθώ με την koninalove1 για το θέμα μου!


ΔΩΡΕΑΝ

1)Πήγαινε σε ένα proxy όπως:
xproxyx.com/ ή server8.kproxy.com ή webwarper.net/
2)Στη URL μπάρα του proxy επικολλήστε το link του stardoll
http://stardoll.com
3)Πατήστε Enter & κάντε Log in
Τώρα έχετε το T-shirt και την τσάντα -
4)Επικολλήστε το εξής link στη μπάρα
http://www.stardoll.com/en/video/?videoId=70
5)Πατήστε Enter και αφήστε το βίντεο να φορτώσει και να παίξει μέχρι το τέλος.

<< Καλό είναι να το έχετε ξεκλικάρει ;ρ
6)Κλείστε το proxy και μπείτε στο stardoll, όπως συνήθως!
Θα είναι όλα στη σουίτα σας! :)


1. Μπείτε σε ένα proxy όπως:
quickproxy.co.uk ή justproxy.co.uk/
2. Επικολλήστε το link του stardoll στη μπάρα.
stardoll.com
3. Πατήστε Enter
4. Κάντε Log in
5. Επικολλήστε το εξής link στη μπάρα
http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=3865935
6. Πατήστε enter
7. Όταν μπείτε στη σελίδα του κλαμπ, πηγαίνετε κάτω μέχρι να δείτε αυτό. Πατήστε το.

8. Θα μεταφερθείτε σε ένα πάρτυ και περιμένετε μέχρι να φορτώσει η σελίδα.
9. Μπείτε κανονικά στο stardoll.
Θα είναι στη σουίτα σας! :)

ΧΩΡΙΣ PROXIES
1) Συνδεθείτε στο Stardoll και πατήστε το εξής link.
http://www.stardoll.com/en/starplaza.php?startItemIds=51766,51767,51768
2)Αφοράστε τα αντικείμενα για 0 stardollar.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ - Μπορείτε να το αγοράσετε περισσότερο από 1 φορά.



Αυτά από εμένα, τα λέμε ♥
zouzou_10

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
* Δείτε τον διαγωνισμό για το περιοδικό. Εάν θέλετε, πάρτε μέρος! ♥

4 σχόλια:

  1. Παιδιά εμένα δεν μου βγάζει το σκυλάκι δηλαδή έκανα όλη τήν διαδικασία σχεδόν και σταμάτησα εκεί που λεει το join this club γιατί οταν το πατάω μου βγάζει the page you requested was not found!δεν κατάλαβα τώρα είναι στην σουίτα μου η όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;