Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Συγγνώμη για την απουσία μου στο blog!

Αγαπητοί/ες αναγνωστες/στριες του blog,

Ειλικρινά λυπάμαι πολύ για την απουσία μου στο blog αλλα μόλις πριν λίγο καιρό άρχισαν τα σχολεία και δεν μπόρεσα να ασχοληθώ με το blog (παρότι είχανε απεργίες).

Όπως και με τους άλλους writters δυστηχως είναι ''νεκρό'' το blog. Φοβάμαι ότι δεν θα ασχοληθεί ποτέ ξανά η koninalove1 αφού έχει να μπει stardoll εδώ και 2 μήνες. Θα προσπαθησω εγω και οι άλλοι writters να εχουμε το blog όσο πιο ενεργό μπορούμε και θα μείνουμε συντονισμένοι μήπως και καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε μαζί της.

Ξέρω ότι έχω ξανακάνει σχετικό άρθρο μ' αυτό το θέμα αλλά αρχίζω και εγω να ανυσηχώ. Άμα έφυγε η Κωσταντίνα για πάντα απο το stardoll θα έπρεπε να το γράψει στην παρουσίασή της η στο Blog. Την ξέρει κανένας από εσάς μήπως στην πραγματική ζωή ή έχει κάποιο άλλο μέσο εποικοινωνίας μαζί της;

Αυτα για την ώρα...

Φιλιά,
Anii

10 σχόλια:

  1. ego thelo polu na gino writer! alla stenaxorieme giati einai krima na to afisoun eno exei tosa pola melh, toulaxiston h koninalove1 gia na einai sinepis as balei kapoio alo melos diaxiristh gia na min xathei olh afth h doulia pou kanate...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εγω θα ηθελα πολυ να βοηθησω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://magdalenaandothers.blogspot.gr/
    Σας παρακαλω επισκεφτείτε την σελίδα μου αν θέλετε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λοιπον συγνωμη που το σκεφτομε αλλα για να μην εχει μπεί ή επαθε ατυχημα και παίθανε χτυπα ξύλο ή την χακαραν και δεν μπορει να μπει δεν εχει κωδικο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι πιθανά. Γιατί αν δεν ήθελε πλέον ασχοληθεί με το stardοll θα μπορούσε απλά να το γράψει στο blog της ή στην press της (π.χ όπως έκανε και η stargianna η οποία παρατάει το stardoll). Σίγουρα κάτι έχει συμβεί με την Κων/να, τώρα καλό ή κακό κανείς δεν μπορεί να ξέρει αλλά μακάρι να είναι καλά, αυτό μόνο;|

      Διαγραφή
  5. Εγώ γνωρίζω το twitter της Κωνσταντινας καθώς και την κολλητή της στην πραγματική ζωή γιατί μου το είχε πει σε μια παλια συνέντευξη που της είχα πάρει αν τα χρειάζεστε απαντηστε σε αυτο το σχόλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα μπορουσες σε παρακαλώ πολυ να μου πεις γτ προπσαθω να εποινινωνήσω μαζί της;

      Διαγραφή
    2. ναι ρτα την αν μπορεις τι εγινε:!!!

      Διαγραφή
  6. Παιδια το μπλογκ ειναι ΝΕΚΡΟ σχεδον κανεις δεν ασχολειται,ποσο μαλλον και η ιδιοκτητρια του.Επισης η koninalove1 εχτες μπηκε stardoll και το ειδα.Μαλλον οσοι 8ελετε 8α μπορεσετε να επικοινωνισετε μαζι της,αφου τωρα μπανει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;