Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Παράπονα

Αγαπητοί αναγνωστες και αναγνώστριες,

Είχαμε πολλά παράπονα στο τσατ του blog και για αυτό αποφάσισα να δώσω μια απάντηση σε όλους. Δεν θα γραψω ονόματα για προσωπικούς λόγους. Κατανοούμε απόλυτα τα παραπονά σας αλλά δεν πρέπει να βρίζετε κιόλας. Ακόμα και αν το κάνετε και ανώνυμα δεν σας τιμά και ιδιαίτερα. Πήρα λοιπόν μια απόφαση πως επειδή φαίνεται πως οι άλλες writers ξεχαστηκαν (δεν το λέω για κακό κορίτσια που συνεργαζόμαστε μαζί, καταλαβαίνω, είναι κατι ανθρωπινο... δεν μπορουμε να ζουμε την υπολοιπη μας ζωη μπροστα σε μια οθόνη)... Τελως πάντων είπα να πάρω για όσο καιρό χρειαστεί τις θέσεις των αλλωνων writters για να βοηθήσω το blog να ανεβει ξανά. (Υ.Γ: Άμα καποια από τις writers ξαναμπορέσει να είναι ενεργη στο blog να εποικινωνησει μαζί μου)

Ξέρω ότι είναι αντίθετο με τους κανόνες του blog αλλά αν δεν κάνει κάτι κάποιος, τότε πως θα γίνει καλύτερο το blog;

Αυτα, και συγγνώμη για την αδιαφορία μου όλον αυτον τον καιρό.

1 σχόλιο:

  1. Δεν μας δείνετε stardollars και δεν μας αφήνετε να γήνουμε super star και είστε παράνομοι
    κατά τη γνώμη μου , γιατί μας ζητάτε συνέχει τα στοιχεία μας.Ακόμα και τώρα που γράφω τα παράπονά μου για το χαζό stardoll σας από κάτω μου λέτε να γράψω τον λογαριασμό μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;