Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

- Επιτυχίες

Γεια παιδιά! Καλά Χριστούγεννα!
Λοιπόν σήμερα έχω δυο ευχάριστα νέα! Το πρώτο είναι ότι εγώ με την υποστήριξη όλων σας βοήθησα ακόμα μια κοπέλα να πάρει πίσω τον κλεμμένο λογαριασμό της! Γι' αυτό τίποτα δεν είναι αδύνατο.
Το δεύτερο είναι ότι ο γνωστός friv (Χρήστης του stardoll διαγράφτηκε επιτέλους. Πολλοί από εδώ είμαι σίγουρη ότι τον ξέρετε. Να και μία από της χιλιάδες φορές που έγραψε στο Guestbook μου.




Και έχω δει σχόλια από αυτόν και σε Guestbook άλλων κοριτσιών.!
Επίσης και κάτι άλλο που μου είπε να το γράψω η CUTEjessicaBest
Παρατηρήσατε ότι ΤΩΡΑ στο σαλόνι ομορφιάς βάζει ετικέτες στα καλλιντικά και στα αξεσουάρ; Προσωπικά μου άρεσε πολύ αυτή η ιδέα.!

Merry Christmas...
Misskaterinoyla-Κατερίνα

14 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έλεος τι ανοησίες έλεγε....??? ευτυχώς που διαγράφτηκε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μην νομίζεις!θα φτιάχνει κι άλλους λογαριασμούς συνέχεια..αλλά μην της δίνετε σημασία ... αν την δίνετε θα ασχολείται μαζί σας.αν απλά σβήνετε τα μηνύματα της χωρίς να λέτε τίποτα θα βαρεθεί και θα σταματήσει!Η αδιαφορία είναι το καλύτερο όπλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εκει στη 2η σειρα ενοώ αν της δίνετε σημασία θα ασχολείτε συνέχεια μαζί σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. koritsia... egw 8elw na pw allo.... episkeutika to stardoll in greece kai piga stin arxiki selida..patisa dipla to koutaki pou leei dwrean kai ekana ti diadikasia gia na parw kati foremata.. piga loipon meta sti souita mou kai dn ipirxe tpt.. oute epipla oute rouxa.... gt egine auto? sas parakalw apantiste mou sto guestbook mou... me lene rena-renaki...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. παιδια πριν απο μια βδομαδα περιπου ειχα κερδισει σε εναν διαγωνισμο στο club Greece_Mania της FashionGirl_M και της ειχα φερει 70 μελη στο κλαμπ!!

    το βραβειο για οποιον κερδιζε ηταν 500 sd και αφου περιμενα μια βδομαδα και κατι για να μου δωσει τα χρηματα τελικα μου ειπε οτι συνεχιζετε ο διαγωνισμος και δεν προκειται να μου δωσει τπτ!!

    ειναι δικαιο αυτο?! μετα επειδη ειδε οτι διαμαρτηρηθηκα πολυ ειπε οτι θα μου δωσει τα μισα αλλα τωρα εχει εξαφανιστει και δεν μπαινει στον λογαριασμο της για να με αποφυγει!!!

    Σασ παρακαλω βοηθηστε με!!Εγω της εφερα 70 μελη και τωρα μου λεει οτι δεν θα μου δωσει τιποτα! ας μου δωσει τουλαχιστον τα μισα!!Σας παρακαλω βοηθηστε!!πειτε της κατι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σαν δικαιολογια για να μην δωσει τα λεφτα μου λεει οτι 500 stardollars ειναι πολλα λεφτα για εναν διαγωνισμο και κανεις δεν θα εδινε τοσα!!Ναι ομως αν δεν ειχε τα λεφτα γτ εκανε αυτον τον διαγωνισμο και με εβαλε στον κοπο να της φερω τα μελη??!!!

    Και επαναλαμβανω ας μου δωσει τα μισα αλλα ουτε και αυτο θελει να κανει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @PinkElina145
    Όντως αυτό που έκανε δεν είναι σωστό. Αν δεν σου δώσει τα χρήματα μπορείς να πεις στα μέλη που έφερες να φύγουν, ώστε να καταλάβει πως αυτό που έκανες δεν ήταν σωστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. παιδια με χακαραν κι εμενα.Με ελεγαν shyzeta και εδωσα σε μια τον κωδικο μου και τωρα με εχει κανει ρεζιλι.PLEASE HELP ME.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. asxeto alla den prose3ate otti ekei pw psifizis ta sxedia ala3e k den hparxei poa to belaki!!!!!
    k hparxoun k kenuria pragmata sto stardesign kala kaneis den ta prosexei afta!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. η ιστοσελίδα σας είναι καταπληκτικη διότι όχι μόνο δίνει δωρεάν ρούχα αλλα και προσπαθει να αποτρέψει τα κακόβουλα σχόλια αλλα και τους hackers!1000 μπράβο σε όλους και σε όλα τα μέλη της ιστοσελίδας!! Συνεχίστε έτσι..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Ανώνυμος ευχαριστούμε πολύ! Μετα καλά σας σχόλια γινόμαστε αισιόδοξοι και οπροσπαθούμε περισσ'οτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;