Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Συνέντευξη από την NIKH12345(νικήτρια διαγωνισμού)


Λοιπόν,σήμερα σας έχω την συνέντευξη από την νικήτρια μας στον διαγωνισμό με τα free,την NIKH12345...Δείτε!!!

1.Πες μας λίγα πράγματα για εσένα...(Όνομα,Ηλικία,χόμπι κτλ)
1.Λοιπόν με λένε Ζωή και όχι Νίκη όπως με λένε οι περισσότεροι επειδή βλέπουν το ψευδώνυμο μου!Είμαι 12,5 χρονών και παω 1 γυμνασίου!Τα χόμπι μου είναι το βόλεϋ και να πηγαίνω βόλτες με τις φίλες μου!Ακόμα λατρεύω το ποδόσφαιρο αλλά επειδή είμαι κορίτσι δεν μπορώ να παίζω και πολύ!
2.Τι σου αρέσει από το stardoll ;
2.Στο stardoll μου αρέσει που μπορούμε να δημιουργήσουμε το δικό μας στυλ χωρίς περιορισμούς και κανόνες αλλά και τα όμορφα ρούχα του.
3.Τι δεν σου αρέσει στο stardoll;
3.Κάτι που μου ''την σπάει'' στο stardoll είναι οι διακρίσεις (non superstar-superstar-royalty)επειδή κάποια παιδιά μπορεί να μην έχουν την οικονομική δυνατότητα να δώσουν χρήματα για ένα παιχνίδι!
Αα!Και κάτι άλλο,κάποιες φορές βγάζει φοβερά ρούχα και άλλες κάτι αηδίες που δεν μ αρέσουν καθόλου!
Κι επίσης η προσωπική μου άποψη για τα LE που πάνε όλοι και αγοράζουν σαν τρελοί είναι ότι τις περισσότερες φορές βγάζει χάλια ρούχα και φυσικά πάντα πανάκριβα και απλά τα παίρνεις για να λες οτι πήρες από τα LE!
4.Σε έχει στενοχωρήσει κάτι εδώ στο παιχνίδι;
4.Ναι!Συχνά βλέπω κορίτσια τα οποία βρίζουν,κοροϊδεύουν και συχνά hackarουν άλλα κορίτσια απλά επειδή τις ζηλεύουν!Το λέω αυτό γιατί και εγώ είχα χάσει τον κωδικό μου αλλά ήμουν τυχερή αφού κατάφερα να τον πάρω πίσω!
5.Πόσο καιρό παίζεις stardoll;
5.Παίζω περίπου ένα χρόνο ίσως και λίγο παραπάνω και είμαι πολύ χαρούμενη που έχω ήδη φτάσει στα 1850sp!
6.Έχεις κερδίσει κάποιον τίτλο εδώ στο παιχνίδι μας(Covergirl κτλ...)
6.Δυστυχώς όχι αν και θα ήθελα πολύ!
7.Γιατί έπλεξες να παίζεις stardoll και όχι άλλα κοινά Dress Up ;
7.Έχει μεγάλη διαφορά!Στο stardoll δεν ντύνεις μόνο την κούκλα σου αλλά μπορείς να κάνεις και άλλα πολλά πράγματα για να διασκεδάσεις!Και από την στιγμή που παίζουν και οι φίλες μου θέλω να τους κάνω παρέα!χιχιχι! :)
8.Τι κάνεις στον ελεύθερό σου χρόνο;
8.Εκτός από το να μπαίνω στον υπολογιστή, μου αρέσει πολύ να φτιάχνω δικά μου βραχιόλια και κολιέ!
Φαντάσου ότι κάθε σαββατοκύριακο συναντιέμαι με μια φίλη μου και φτιάχνουμε 10+ την κάθε φορά!Ακόμα μου αρέσει να διαβάζω βιβλία και να κάνω διάφορα αθλήματα. Είμαι γενικά αθλητικός τύπος,παρόλα αυτά μου αρέσει πολύ η μόδα!
9.Πόσο σου αρέσει το blog μας;
9. Στο blog σας μπαίνω πολύ συχνά,σίγουρα 3 φορές την μέρα!Το λατρεύω!Αφού έχει και διαγωνισμούς και free και την επιλογή της ημέρας με συνολάκι και γενικά όλα τα νέα του stardoll!
10.Έχεις να πείς κάτι στα μέλη που διαβάζουν αυτήν την συνέντευξη;
10.Λοιπόν το μόνο που έχω να πω είναι να είστε δημιουργικοί και να μην αντιγράφετε τους άλλους!
Καλά Χριστούγεννα και ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη!

Αυτάάάά!!!Φιλάκια από εμένα!!!

1 σχόλιο:

  1. Θελω μονο να υδοποιησω πηγενετε στο stardoll και δεστε αυτην την κοπελα εγω οταν την ειδα σοκαριστηκα επειδη με ειχε επισκεφτει και δεν το βρισκω σωστα να εχουν τετοια συμπερηφορα οριστε το ονομα της ( anomalara-2411) πιγενετε να δειτε τι γραφει!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;