Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Επιτέλους και η συνέντευξη από την νικήτρια του διαγωνισμού.

Γεια σας.
Τι κάνουμε μετά από πολύ καιρό?
Μάλλον καλά λοιπόν πάμε κατευθείαν στην συνέντευξη μας γιατί έχω και άλλα να σας πω.


Συνέντευξη από την νικήτρια του διαγωνισμού:


-Γεια σου
-Γειά!!:D
οιπόν μπορείς να μας περιγράψεις το στυλ σου?
-Πιστεύω ότι έχω ένα ξεχωριστό στιλ και στα αλήθεια αλλά και στο Stardoll και ότι
μου αρέσει και δεν θέλω να το αλλάξω!:)
-το Stardoll από που το ανακάλυψες?
-Μου το είπε μια φίλη μου από τα αγγλικά και συγκεκριμένα η Antonia2011!Τότε το δοκίμασα και άρχισα να διασκεδάζω!Από τότε κόλλησα!
-θέλεις να κατακτήσεις κάποιο βραβείο από το Stardoll?
-Θα ήθελα να βγώ Ncg μπορεί και Cg!:DΑλλά αυτό είναι μόνο ένα όνειρο για ένα απλό κορίτσι σαν εμένα!
-τι σε έκανε και πήρες μέρος στον διαγωνισμό που έκανα?
-Πίστεψα ότι μπορούσα και τελικά τα κατάφερα!:)
-αν είχες την δυνατότητα τι θα άλλαζες στο Stardoll και τι θα έκανες κάτι καινούριο?
-Πίστεψα ότι μπορούσα και τελικά τα κατάφερα!
-τι δεν σου αρέσει στο Stardoll και τι σου αρέσει?
-Δεν μου αρέσει που κάποια μέλη του Stardoll μιμούνται κάποια άλλα άτομα !Ακόμα δεν μου αρέσει που πρέπει να κάνουν διακρίσεις οι ''διάσημες'' του stardoll και υπερηφανεύονται για αυτό που έχουν καταφέρει!Το Stardoll μου αρέσει γιατί είναι ένα μέρος που χαλαρώνω και εκφράζω το στιλ μου !
-έχεις να πεις κάτι στα μέλη που διαβάζουν την συνέντευξη?
-Φυσικά!Κρατήστε την προσωπικότητά σας το στιλ σας και δώστε προσοχή στην φετινή σχολική χρονιά!Καλό απόγευμα!
-Ευχαριστούμε πάρα πολύ
-Τίποτα!!Εγώ ευχαριστώ!
Αυτή ήταν η συνέντευξη σας άρεσε?
Το άλλο που ήθελα να σας πω είναι ότι θα κάνω έναν καινούριο "Διαγωνισμό"που θα κρατήσει 1 ολόκληρη εβδομάδα.
Θα κάνετε το εξής όλοι πρέπει να ξέρετε την Avril Lavinge την Punk τραγουδίστρια η αλλιώς The Black Star θα βρείτε στο Youtube ένα από τα τραγούδια της που σας αρέσουν και να ντύσετε την κούκλα σας σαν αυτήν θα κάνετε το συνολάκι σας που φυσικά θα έχει και μακιγιάζ θα το κάνετε Print Screen και θα το βάλετε στο   http://tinypic.com/ όπως πάντα.
Η πρώτη δέκα που στέλνουν το Link μπαίνουν στον διαγωνισμό αα..και κάτι άλλο για να συμμετέχετε πρέπει να βάλετε και το τραγούδι μαζί με το Link αύριο θα βάλω την ψηφοφορία και μεθαύριο θα βγουν 2  κοπέλες που έχουν την λιγότερη βαθμολογία.
Προσοχή:Δεν αντιγράφουμε συνολάκια και μπορείτε να έχετε βέβαια και βοήθεια  από το YouTube

Αυτά για σήμερα.


Πολλά Φιλάκια
enxhi-aliaj
xxxxx
Sorry για τα μικρά γράμματα. 


1 σχόλιο:

  1. ελπίζω να μπορώ να λάβω μέρος και εγώ...Το link είναι http://oi49.tinypic.com/20ggz8y.jpg για την κούκλα κια το τραγούδι είναι το http://www.youtube.com/watch?v=zebJzF-oW34

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;