Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Παιδιά...

Γεια σας..
Κατ' αρχάς να σας ζητήσω συγγνώμη που δεν έγραφα αλλά είχα πολλά μαθήματα στο φροντιστήριο Αγγλικών και έπρεπε να πάω για σχολικά ψώνια και τέτοια.. Την κούκλα μου την διαχειριζόταν η κολλητή μου η koukla1girl.
Επίσης να σας πω ότι τώρα με τα σχολεία δεν θα πολυμπαίνω γιατί είμαι 2α γυμνασίου και έχω παααααρα πολλά φροντιστήρια όπως: αγγλικά, πιάνο, αρμονία, χιπ χοπ, ζωγραφική, σύγχρονο και θεατρική αγωγή. Ένας θεός ξέρει πώς θα τα προλαβαίνω όλα αυτά..xD
~Εσείς τι δραστηριότητες έχετε;

Αλλά θα προσπαθήσω να μπαίνω όποτε μπορώ..=]
[Να ρωτήσω την koninalove1 ΕΑΝ θα υπάρξει αλλαγή στο χειμερινό πρόγραμμα για τους writters]

Αυτά!
Καλή σας μέρα..=]

Άγκυ..♥
Beauty...4ever




6 σχόλια:

  1. emas ti mas endiaferi ti kanete k ta frontistiria sas peste m oti den mporite k ok

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αμα ομως δεν αιτιολογισω, λετε : Ναι καλα που δεν μπορεις, και ψεματα λες, βαριεσαι και τετοια!
      Εχω δει να το κανετε!

      Διαγραφή
    2. αι γιατη το καναμε ποτε;
      τη μας ενδιαφέρι τη κάναιτε;
      α και στο σταρδολλ με λενε Likite
      Μιλιστε μου εκει πλιζζ

      Διαγραφή
  2. Πιστεύω ότι η Beauty...4ever έχει δίκιο!!! Δεν είναι εύκολο και να ανανεώνεις την ιστοσελίδα καθημερινά και να τρέχεις στα φροντιστήρια!!! Το ξέρω και από πρώτο χέρι γιατί έχω και εγώ Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Πιάνο, Αρμονία, Χορωδία, Μπάσκετ και Κατηχητικό!!! Πρέπει κάθε μέρα να χάνω δύο με τρεις ώρες στις δραστηριότητες και μετά να διαβάζω και για το σχολείο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχει δικιο η Beauty4ever.Δεν γινετε να εχει 5 χιλιαδες φροντιστιρια και μαθηματα και φυσικα να ξεκουρασει και να καλει φιλες στο σπιτι της και να γραφει στο μπλοκ καθε μερα!Την καταλαβαινω γιατι και εγω εχω αγγλικα,ισπανικα,κιθαρα,θεατρικη αγωγη και ενοργανη.Πως να τα προλαβει κανεις?Και ασε πρεπει να πηγαινεις καλα σε ΟΛΑ.Να εχει 7 ωρες σχολειο και μετα 2 με 4 ωρες φροντιστιρια και μετα αντι να δει λιγο tv ή να καλεσει καμια φιλη?Και μετα και μπλοκ?Τι λετε καλε!Κοριτσι μου γραφε οποτε μπορεις και εχεις διαθεση.Τ ι να κανουμε.Ετσι ειναι!
    Και για να μη λετε οτι γραφω ανωνυμα να το ονομα μου στο stardoll.
    Kostantina091

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;