Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Νέος όροφος+Αποτελέσματα.

Γεια σας παιδιά.
Τι κάνετε?
Πως είστε?
Ελπίζω καλά.
Εγώ πάλι καλά είμαι.
Πάμε λοιπόν στο θέμα μας.

Νέος όροφος:
Ο νέος όροφος λοιπόν είναι από το μαγαζί It Girls.
Ορίστε και μια φωτογραφία που σίγουρα θα σας έχει έρθει στα μυνήματα:

Εμένα τα ρούχα μου άρεσαν αρκετά εσάς?
Αποτελέσματα:
Ορίστε λοιπόν και τα αποτελέσματα που περιμένατε με τόση αγωνία(ζητώ συγνώμη διότι άργησα λίγο)
Η νικήτρια είναι η...Artsypattou3 με 11 βαθμούς συγχαρητήρια λοιπόν.
(Θα παρακαλέσω η νικήτρια να επικοινωνήσει μαζί μου για το δώρο της)
Αυτά για σήμερα.
Πολλά Φιλάκια.
enxhi-aliaj
χχχχχ
 
 

 

16 σχόλια:

  1. Ναι ναι συγχαρητήρια!!Είπαμε ας νικήσει η καλύτερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχχχ δεν το πιστευωωω! ευτχαριστω ολεςς σας!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. axx dn to pisteuw!!!h patsaboura nikise!ai sto diaolo na pas re mpazo mwrh p#*@#*@# floramy123

      Διαγραφή
  3. Enxhie μου με χακαραν σε παρακαλω βοηθα με τι να κανω δεν ξερω και θελω το stardoll μου πισω! Τι να κανω; Βρισκομαι σε απογνωση σε παρακαλω βπηθα με σε παρακαλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. na breis authn pou se hackare kak na thn skulobriseis oso dn exeis briseis pote okk? Floramy123

      Διαγραφή
    2. ΛΟΙΠΟΝ ΚΟΙΤΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΑΙΝΩ ΣΕ ΜΠΕΛΑΔΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥ ΤΩΡΑ Η ΕΣΥ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΜΠΕΛΑΔΕΣ!

      Διαγραφή
  4. gamoto egw hthela na nikisw.........*@#@#@#@0#+@#*@#** eimai h floramy123 kai auto to blog einai gia ta skoupidiaaaa ai sto kalo gamoto egw hthela na nikisw # f...... #*#@#@**@@#

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εντάξη ηρέμησε.. μπορεί να νικήσεις σε άλλο διαγωνισμό.. δν χρειάζεται να βρίζεις κοπελιά..δν γίνεται να τα έχουμε όλα δικά μας..

      Διαγραφή
    2. n mwrh omws esu eisai superstar ola ta exeis gi auto mhn milas mwrh eimai h floramy123

      Διαγραφή
    3. καταρχας δν είμαι superstar και δν τα έχω όλα και κόψε τα μωρη γτ θα γίνουμε από δυο χωρια χωριατες εγώ δν σε έβρισα μια χαρά σου μίλησα.. επίσης ξέρουμε ποια είσαι μας το έχεις πει..

      Διαγραφή
    4. Παιδιάά΄Εγώ είμαι η floramy123 ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΧΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ!Ψευτικος είναι εγώ δεν θα έβριζα ποτέέ κανέναν ....Κοίταξτε με είμαι πιο πάνωωω που είχα δώσει συγχαρητήρια στην νικήτρια!Το ορκίζομαι ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩΩΩ!ΧΑΖΟΑΝΩΝΥΜΕΕ!ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ!

      Διαγραφή
  5. eimau xana h floramy123 kai auth h nikitria einai gia to skoupidiariko na thn mazepsei kapoios thn fantasmenh palio #/@#*@#*#@ na pas na g#@@@@@@@#* mwrh p#*#@*#*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΥΥΥΥ!ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΔΙΚΑΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΧΑΖΟΑΝΩΝΥΜΕΕΕ!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΚΟΙΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΡΙΖΑ ΠΟΤΕ ΤΗΝ Artsypattou3 ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΤΗ ΜΟΥ!

      Διαγραφή
    3. xazoanonumo na peis to prwwto s paidi nai mwrh dn eimai h floramy123 kolomwrh alla h theano3 mwrh

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;