Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Νέοι όροφοι.

Γεια σας παιδιά.
Τι κάνετε?
Ελπίζω να είστε καλά.
Εγώ είμαι μια χαρά γιατί πιτέλους σήμερα είναι Σάββατο και γιατί χτες οι τάξης 5και 6 κάλεσαν τον συγγραφέα Μάνο Κοντολέων και έκαναν ένα θεατρικό σχετικά με τα βιβλία του τα οποία ήταν:
Ο αδελφός της Ασπασίας 1 και 2,Τα φαντάσματα της σοφίτας,Ο χαρταετός της Σμύρνης,Ο Εε από τα άστρα και Ο Ορέστης και το υπόγειο.
Στην αρχή είχα λίγο άνχος άλλα εντάξει όλα πήγαν καλά πήρα ένα βιβλίο που το λένε Τα σιδερένια παπούτσια πήρα αυτόγραφο και έκανα και μια φωτογραφία με τον κύριο Κοντολέων.
Τέλος πάντων όμως πάμε στο θέμα μας.

Νέοι όροφοι μαγαζιών:
Οι νέοι όροφοι μαγαζιών είναι από το Le και το Archive.
Πάμε να δούμε και 2 φωτογραφίες που σίγουρα θα σας έχουν έρθει στα μυνήματα.


 
Αυτά για σήμερα.
Τα λέμε την άλλη φορά.
Φιλάκια.
enxhi-aliaj
χχχχχ
 

 

2 σχόλια:

  1. ΠΡΟΣΟΧΗ!!
    παιδια θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι ενα ατομο προσπαθει να γινει superstar αλλα να πληρωσετε εσεις δηλαδη : πρωτα σε ρωταει αν θελεις να παρεις δωρεαν starcoins και stardollars, μετα θα σου πει να δωσεις τον αριθμο του τηλεφωνου σου και να στειλεις μυνημα στο 54500 PAYNOW, επισης σου λεει οτι στο μυνημα που θα στειλεις σου λεει κατι με πληρωμες αλλα δεν θα χρεωθεις να μην ανησυχεις λεει ετσι ειναι το προγραμμα του ΑΔΕΡΦΟΥ ΤΗΣ.. ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΗΛΙΑ ΕΓΩ ΤΗΣ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΣ ΕΔΩΣΑ ΨΕΥΤΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ... ΔΕΙΤΕ : EΓΩ :το προγραμμα πως το λενε?
    EKEINH :to xi o bro m. den mpori na to xi alos.ekeinos to kane
    EΓΩ :ααα
    EKEINH ::p
    an thes na sto kano, m les
    EΓΩ :οκ
    6946782957
    EKEINH :dixni asterakia
    grapse me keno
    ;p
    EΓΩ :6
    EKEINH :grafe esi.k simiono
    EΓΩ :9 4 6 7 8 2 9 5 7
    EKEINH :ti diktio ine?
    ΕΓΩ :cosmote
    EKEINH: wind?
    cosmote k einai 4?
    EΓΩ : κοσμοτε
    EKEINH :ok
    miso
    twra tha deis ena minima p lei na pliroseis. min anisixis einai dorean apo to programa.stile PAYNOW sto 54500
    se sms
    EΓΩ :οκ
    EKEINH: estiles?
    ΕΓΩ :ναι
    EKEINH:dixni den estiles
    prepi na stilis ti leksi PAYNOW se grapto minima sto 54500
    ΕΓΩ :den exw karta
    EKEINH :eine dorean.apla prepi na xis liga mesa
    xmm
    thes na to kaneis apo til tou patera i tis manas s?
    basika
    exi kanis aptous dio sindesi?
    EΓΩ :οχι
    βασικα το ξερω το κολπο
    EKEINH :to xo dokimasi k mu gine pados
    ΕΓΩ :μα κι εγω το χω δοκιμασει και τα εχω παρει ολα αυτα που λες
    EKEINH :entaksi tote



    ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ... :( ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟ ΑΤΟΜΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ stardoll ΤΟ ΛΕΝΕ VambirCutie ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΜΠΛΟΚ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;