Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Νέοι όροφοι+Συνέντευξη.

Γεια σας.
Τι κάνετε?
Ελπίζω να είστε καλά.
Εγώ είμαι πολύ καλά άλλα και λίγο κουρασμένη γιατί σήμερα η τάξη μου και εγώ πήγαμε στην Κάλυμνο το οποίο είναι ένα εξαιρετικό και πανέμορφο νησί.Πήγαμε στη Μονή του Αγίου Σάββα σε δύο μουσεία άλλα και ύστερα μας άφησαν να κάνουμε βόλτες.Για το μόνο που στεναχωρήθηκα είναι γιατί δεν πήγαμε στα Jumbo άλλα δεν πιράζει.
Πάμε όμως στο θέμα μας.

Νέοι όροφοι:

Οι νέοι σημερινοί όροφοι ειναι 3 και είναι από Doree,Royalty και από το Dot.
Ορίστε και 3 φωτογραφίες που σίγουρα θα σας έχουν έρθει στα μυνήματα:

 
 
 
 
Εμένα μου αρέσουν πολύ έχουν όμορφα χρώματα ούτε έντονα ούτε απαλά καπού στα 2.
Συνέντευξη από τη νικήτρια του διαγωνισμού:
 
 
-Γεια σου.
-Γεια! :)
-Για ποιόν λόγο πήρες μέρος στον διαγωνισμό που έκανα?
-Δήλωσα συμμετοχή κυρίως για διασκέδαση και όχι για το έπαθλο =]
-Αν μπορούσες τι θα άλλαζες σε αυτό το παιχνίδι που παίζουν χιλιάδες κορίτσια και αγόρια?
-Θα άλλαζα τους κανόνες του Stardoll με λίγα λόγια θα αφοιρούσα το δικαίωμα να βρίζουν,να κάνουν ανώμαλες κούκλες και πάνω απ'όλα να μη λένε Hacks με κωδικούς σε ανυποψίαστα παιδιά...
-Παρόλα αυτά τι σου αρέσει σε αυτό το παγκόσμιο θα έλεγα παιχνίδι?
-Το ότι μπορείς να φτιάξεις το δικό σου προσωπικό στυλ και να γνωρίσεις νέους φίλους απ'όλο τον κόσμο♥
-Τι θα ήθελες να πεις και στους άλλους αναγνώστες?
-Θα ήθελα να του πω να συνεχίζουν να διασκεδάζουν στο Stardoll και να ζουν κάθε στιγμή γιατί η ζωή είναι μικρή!
-Γεια σου και ευχαριστούμε πολύ.
-Για σας και σας ευχαριστώ και εγώ πολύ.
 
Αυτή ήταν λοιπόν και η συνέντευξη μας.
Αυτά ήταν όλα και όλα όμως για σήμερα.
Τα λέμε την επόμενη φορά.
Φιλάκια.
enxhi-aliaj
xxxxx
 
 
 
 
 
 

2 σχόλια:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;