Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Νέος όροφος^^

Γεια σας παιδιά!
Τι κάνετε?
Ελπίζω να είστε καλά.
Εγώ είμαι καλά άλλα όπως βλέπετε έχω αρκετό καιρό να γράψω λόγο μαθημάτων και τώρα είχα προσωπικούς λόγους.
Πάμε λοιπόν στο θέμα μας.

Νέος όροφος:
Ο νέος όροφος είναι από το Prrety n' Love
Πάμε να δούμε και μια φωτογραφία που σίγουρα θα σας έχει έρθει στα μυνήματα.

Εμένα προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ ειδικά τα χρώματα είναι τι να πω με χαλαρόνουν πάρα πολύ.
Εσάς σας αρέσει ο νέος όροφος?

(Αυτό είναι το νέο μου Graphic σας αρέσει?)
Περιμένω σχόλια
Αυτά για σήμερα.
Τα λέμε την επόμενη φορά.
Πολλά Φιλάκια.
enxhi-aliaj
χχχχχ
♥♥♥
Καλό Πάσχα!!!


 






 

10 σχόλια:

  1. to graghicx den einai diko sou to exw dei sto youtube eisai kleftra! o idiokthths toy exei dikaiwmata

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το έχω δει, αλλά προσωπικά δε μου αρέσει και καλύτερα να αλλάξεις. Το λέω επειδή έχω δει πάρα πολλά graphics & μπορώ να φτιάξω κι εγώ στον υπολογιστή μιας ξαδέρφης μου που έχει το πρόγραμμα :)

      Διαγραφή
  2. Το ξέρω αυτό το έχω δει και το πήρα από το Youtube άλλα αυτό είναι δικό μου πρόβλημα όχι δικό σου ανώνυμε κια θα το κρατήσω επειδή μου αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναι κι εγώ το έχω δει, όμως άμα της αρέσει αφήστε τη να το έχει, πού είναι το πρόβλημά σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά συμφωνώ, αλλά επειδή ρώτησε τη γνώμη μας, είπα κι εγώ τη δική μου. Προσωπικά όμως πιστεύω ότι ανήκει στον δημιουργό του και πρέπει να φτιάξει ένα δικό της ή να ζητήσει από κάποιον ειδικό να της φτιάξει.

      Διαγραφή
  4. Είναι πολύ ωραίο! Μπράβο σου...παιδιά...η κοπέλα δεν έκανε και τίποτα το τραγικό απλά με την βοήθεια του youtube έφτιαξε ένα graphic μπορεί ο ιδιοκτήτης να έχει πνευματικά δηκαιώματα πάνω σε αυτό αλλά από την στιγμή που ανέβασε κάτι τέτοιο στο youtube αυτό σημμαίνει οτι ήθελε βοηθίσει να το φτιάξουν και άλλα μέλη και ένα από αυτά τα κατάφερε! Δεν λέω οτι αυτό που έκανε να το παρουσιάσει ως δικό της είναι σωστό αλλά δεν έκανε και κανένα έγκλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ela re les kai den kseroume pos esy eisai i Enxhi-.- TOULAXISTON PES SE ANARTISI OTI TO GRAPHIC DEN EINAI DIKO SOU

      Διαγραφή
    2. Δεν το έφτιαξα εγώ! Αν δεν με πιστεύεται δεν σας φταίω! Κι να ξέρετε ότι η συμπεριφορά σας είναι ανώριμη, διότι ο κάθε άνθρωπος που υποστηρίζει κάποιον άλλο δεν συμμαίνει ότι είναι ένοχος! Αν δεν ξέρετε παρακαλώ μην μιλάτε!:@ Και πληροφοριακά, εγώ προσωπικά δεν έχω ιδέα πως φτιάχνουμε ένα graphic αφήστε κιόλας ότι δεν ξέρω καν τι είναι! Εγώ απλά το είδα και μου άρεσε σαν αποτέλεσμα αλλιώς δεν ξέρω ούτε τι είναι ούτε πως γίνεται.

      Διαγραφή
  5. ποοσο στοιχημα οτι εσυ εγραψες το πανω σχολιο? απλα να μην προσπαθεις να κοροιδεψεις τους αλλους γιατι γενικα θα την πατας.. κ τωρα θα πεις τι πειραζει,αλλα αν το κανεις σε κατι πιο σοβαρο? τοτε πολυ απλα θα δεις τι ειναι να κλεβεις ιδιοκτησια τ αλλου -.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά δεν το έφτιαξα εγώ και σταματήστε να με κατηγορείτε απλά υποστηρίζω την κοπέλα που το ανέβασε για να της πείτε καλά λόγια όχι να βγάλετε χολή!

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;