Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Παιδια οποιος κι αν ηταν ....


Στο chat , ολοι ξερουμε πως δεν ειμουν εγω ...
Καποιος εκανε πως ειμουν εγω και ελεγε ασυναρτησιες και αλλα ασχημα πραγματα

Το πιο πιθανον ειναι να το εκανε επειδη ζηλευε ....
Ετσι κι αλλιως δεν εκανε κακο σε κανεναν αρα δεν με νοιαζει .....

Λοιπον σας πληροφορω οτι 8α φτιαξω μια σελιδα οπου θα μπορουμε να μιλαμε και θα μπορεις να βαζεις κωδικο ( αμα θες ) στο chat

Θα εχει και παιχνιδια και διαφορα αλλα :D

Λοιπον οποιος το εκανε ενα εχω να του πω


Μπραβο πετυχες το σκοπο σου , να βγαλουμε το chat και μποροι καποιοι που βλεπουν το blog μου να θυμωσαν αλλα δεν πετυχες τιποτα αλλο απο αυτα :) Να ξερεις οτι αυτο που εκανες ειναι επειδη νιωθεις φοβο και εμεις εδω σε φοβιζουμε και να ξερεις οτι με εκανες να νιωσω καλυτερα με οτ,ι εκανες γιατι ξερω οτι ζηλευεις ... Ομως εγω δεν εχω μαθει να τα παραταω και προχοραω οπως θα κανω τωρα ... Για αυτο ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ που με εκανες να νιωσω καλυτερα :)


Φιλακια

koninalove1

7 σχόλια:

  1. Ooo gt t ekanes?(opoios kai na htan)...An kai einai ligo adiko alla eutixos tha bgalei allo chat me kodiko!t orea etsi tha einai pio asfales!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. mpravw kopelia tou edwses na katalavei ti symainei koninalove1

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;