Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Hacker Alert!

Κοριτσακια μου ξαναγυρισα με πολυ πολυ ασχημα νεα! Ειναι πολυ ασχημο και θελω να το πω σε εσας! Υπαρχει μια hacker στο Stardoll και το ονομα της ειναι Riakelly1999. Αυτη η κοπελα εχει δυο λογαρισμους,που ο ενας εχει διαγραφει. Αυτη η κοπελα ειναι απο ξενη χωρα και κλεβει λογαριασμους,φωτογαφιες απο την παρουσιαση σας, αλλα και hackαρει. Εγω ειχα hackαριστει απο αυτη για τρεις μηνες.Λοιπον προσοχη κοριτσια και βαλτε με μετρο τα makeovers στον λογαριασμο σας!

97 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. εμενα μου εχουν κλεψει τον λογαριασμο!!!!!εχω 3 σταρντολλ sweety_puppy10 ,nina-nefi και gdtyrhertd65y την οποια μου κλεβουν για 2η φορα!!!!!και δεν μπορω να την πααρω με τι μειλ γιατι την καναμε με την κολλητη μου και επδ δεν την ηθελε αυτη την πειρα εγωω!!!!!αλλα την 1η φορα το πειρα με το μειλ!!!αλλα τωρα δεν μπορω γιατι τησ παραβιασανε το μειλ!!!εχω στειλει μνμ και στο σταρδολλ απο την sweety_puppy10

      Διαγραφή
    2. εμενα με εχουν χακαρει σχεδον ολους τους λογαριασμους που ειχα.. τωρα εχω κ αλλους σε περιπτωση αναγκης αλλα ευχαριστουμε που μας το ειπες για να προσεχουμε!!!

      Διαγραφή
    3. εμενα ευτυχως κανεις δε με εχει χακαρει!!

      Διαγραφή
    4. εμενα με εχει χακαρει η calmcatwoman,η moraki_dionaki και η HOPEXENIALIZA6

      Διαγραφή
    5. ΠΡΟΣΟΧΗΗΗ!!!!!! η charmerseniaRed κλεβει πολλα stardoll παντε κ στο σαλονι ομορφιας εχει πολλα μαλλια με 2 μοβ επιδη κλεβει σσ κ τα πουλαει στον εαυτο της αναφορακ φραγη επισης μπορει να χακαρει οπιονδιποτε μεσο e-mail εμενα μ εχει χακαρει 5 κουκλες σσ κ 2 ρογιαλτι αναφορα κ φραγηη στο stardoll με λενε mikri8ea1 καντε αδδ ^~^

      Διαγραφή
    6. είμαι μια φιλη σου στο stardoll με λενε Xristinaki-.- με θυμασαι?

      Διαγραφή
  2. Koritsia t prepei na kanw fovame dn thelw na m parei tn logariasmo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. eemena mou to exei kaneis!!!:(( kai eftiaksa allo logariasmo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγω παντος της εκανα φραγη και την μπλοκαρισα και αναφορα της εκανα για να μην μπορει να μου κανει απολητος ΤΙΠΟΤΑ!!! καντε το κι εσεις για να μην εχετε ελπιδες για να χασετε τον λογαριασμο σας...
    σε εμενα αυτη εκλεψε τον λογαριασμο μου και στο facebook αλλα εκανα αλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. xxaaxax paneukola proton den einai hacker einai cracker oi crackers asxoloude me to spasimo password einai eukolo an xes me ena virus ola ginode arxika iparxoun kai programs ta opoia spane to password alla afth mpori na ......vazei kai keyloger sta pc's :O :xaxaxa to gnorizw to athlima eimai stin ghs !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Oi hacker spane kodiko...oi craker katastrefoun mexri kai olokliro to pc sou.....emena m eixe sumvi kati paromoio me craker m espase tn kodiko apo tn ipologisti mou....aallla tn epanefera me ena programma!......prosoxi tous hacker! filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. eimai craker sto stardoll alla asxoloume gia kalo skopo dld an kapios sou klepsei ton logariasmo egw prospa8w na ston dwsw piso dn einai oi chakers mono kakoi mporei na einai kai kaloi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mporeis na m doseis ena kodiko?????

      Διαγραφή
    2. σε παρακαλωωωωωωωωωω!Δεν ειμαι η αλιθινη GirlXristina654 κ μου εχουν κλεψει τον κωδικο!Εχουν αλαξει κ το e-mail κ δν μπορω να τον αλλαξω!

      Διαγραφή
  8. popooooooo paidia me exete anastatosei kai prin mi-dio meres mou sineuei kati apisteutw!!!!kapios prosta8ise na mpi sti medoll mou kai epeidi den iksere to kodiko patise logika (ksexases to kodiko sou?)kai eir8e ena minima sto msn tis miteras mou epeidei den exo diko mou e-mail gia allagei kodikou!!!!!pali kala me pira til kai diegrapse to minima fantazeste na patage oti nane kai na min iksera to kodiko mou meta???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ki emena moy synevei kati tetoio o xrhsthn isaak77777 mpenei sthnn koyklam kai thn xalaei mou 3orevei leyta kai ta lipa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ali8ia kai egw to xero emena den m to xoyn kanei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. nai diko exete koritsia kai emena prin kana dio mhnes kapoios eixe rpospa8hsei na mpei sto facebook m kai entopisthke se mia 3enh xwra sigkekrimena agglia , sthn arxh den mporousa na mpw alla telika molis mpika alla3a kwdiko amesws

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ευχαριστουμε για την ενημερωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. koritsia asxeto kante anafora kaifragh sthn koukla1234 giati virizei PARA polu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 8l na me boi8iseis mia koukla pire ton logariasmo apo tin aderfi mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εμενα στο stardoll με λενε Dianaflowerful ! ΑΝ θελετε καντε μου αιτημα :) μια φορα η anastaantonella μου ειχε ζητησει κωδικο και μου ειπε πωσ μια starblogeer,φιλη τησ η athenapans3 θα μου εδινε λεφτα!Της τον εδωσα μπηκε και τον αλλαξε!Ουφφφ ευτυχωσ το πειρα πισω μετα!!Απο τοτε δεν ξανα δινω κοδικο σε κανεναν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΣΤΑΝΤΟΛΛ ΜΕ ΛΕΝΕ ΜΟΝΤΕΡΑΤΟΡΝΤΙΒΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΛΕΒΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΑΛΛΑ ΕΛΕΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΚΛΕΨΕΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΟΥΠΕΡΣΤΑΡ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΦΙΣΟ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΣΜΟ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. emena eutixos akomi dn mou exoun zitisei kodiko maa...pl fovame pos sintoma...8a exoume plous episkeptes:( alla dn exo katalavei giati to kanoun dn exei noima giati na 8eloun na to kanoun auto???:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. po po exete akousei oti oi hacker mporoun kai na kleboun me ena onoma pou basoun stis koukles toys ?????????3a3te gia moderator !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. nai exoun neo kolpo vazoun to onoma moderator k kapio xarakthra gia na 9umounte k an 9elete 4at'te sto moderator hacker stardoll k 9a sas vgalei to neo kolpo tous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εινα ενα κοριτσι η Despina_ που ειχε κλεψει τον κωδικο απο μια φιλη μου της εκλεισε το club της αλλαξε τον κωδικο και τελος της διεγραψε τον λογαριασμο μηπως την ξερετε????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. paidia sas parakalw peite mou:an kaneis se kapoion anafora h fragh xwris na tou peis oti to ekanes mporei na to katalabei???plz apantiste mou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,μπορεί γιατί άν τον έχεις διαγράψει και πάει να σε κάνει αίτιμα θα εμφανιστεί κάτι που θα λέει ''Δεν μπορείς να στείλεις αίτιμα φιλίας σε αυτό το άτομο''

      Διαγραφή
  22. nomizw pos dn bori na sou milisi meta etsi ki alios opote kai na kanis dn exis kati na fobase

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. emena pote alla phgan na m kanoun kai alaxa kodiko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. emena mou to ekane mia kai amesws phga na allaxw kwdiko omws ayth mallon xanamphke kai poulhse ta rouxa ta agaphmena m ston eauto ths

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μην δίνετε ποτέ κωδικούς σας σε κανενάν και για για κανενάν λόγο.Οι περισσότεροι λένε Μην δίνετε!!
    Εμένα μου ζητάν κωδικό αλλά δν δίνω
    αν θέλετε κάντε με ADD με λένε bren12
    θα σας δεχτώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. παιδια εγω δεν το αφηνω ετσι,αμα με χακαρει θα εχει κανει ενα μεγαλο λαθος,εγω δεν τα σηκωνω,με εχουν χακαρει 1 φορα αλλα πηρα το λογαριασμο μου πισω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. εμενα προσπα8ησαν να με χακαρουν ζητωντας κωδικο αλλα εγω του εκανα φραγη και τον αναφερα...ο λογαριασμοσ του διαγραφηκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. τι σημαινει και πως κανουμε ...βαλτε με μετρο τα makeovers στον λογαριασμο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. εμενα με λενε natasavalentine και την φιλη μου georzet και μας κλεψανε. δεν ειναι σωστο γιατι το κανουν αυτο?βοη8ηστε μας να παρουμε πισω τις κουκλες μας! σας παρακαλουμε. αληθεια γιατι δεν μπορουμε να μπουμε κα8ολου στο stardoll πια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. με λενε georzet και δεν μπορω να μπω στην doll μου,γενικα δεν υπαρχει το stardoll για να μπω, τη πρεπει να κανω για να παρω πισω την doll μου? ειναι ασχημο αυτο που γινετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. dld dn iste i koukles sas tora ????????????????????? EMENA ME IHE XAKAREI I ROCKGIRL2FAMOUS OLOI ANAFORA KAI PAREPIPTONTOS I KOUKLA STAMATIS-9 INE GIA DESIMO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΒΟΗΘΕΙΑ κοριτσια ειναι μια χακερ οπου μπαινει στο σντ μ και μου την αλαζει και αλαζει κοδικο ομος εγω τ εχω συνδεσει με φβ κ αλαζω τον σπαει α ναι κ δν ξερο καν πια ειναι σας παρακαλο κρακερ καλες βοηθηστεμε!!!!!!

    με λενε lauramardeda1
    kai exw to sd 3 xronia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. koritsia gia na ksero epidi eimai mikri fobame para poli mi me xakaroyn kai m klepsoyn to logaria kai den mporo na tin apoxorista tin koukla epidi einai royality ti na kano pite m

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. παιδια ελεος δλδ παλι μου κλεψαν την κουκλα μου με λενε natasavalentine σας παρακαλω αν μπορειτε βοηθηστε με σας παρακαλω!!! ειναι αδικο πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπον...εχεισ eimail ;
      αν εχεισ πατα ξεχασεσ τον κωδικο σου; και θα σου στειλει ενα μυνημα στο eimail σου!πανε στο ιμαιλ σου πατα το μυνημα και θα σου λεει κατι να πατησεισ για να παρεισ καινουριο κωδικο αντεγραψε τον κωδικο που θα σου πουν συνδεσου στον λογαριασμο σου πανε λογαριασμοσ και μετα ρυθμισεισ πατα αλλαξε τον κωδικο σου στο 1ο καινο βαλε τον κωδικο που θελεισ να εχεισ στο 2ο καινο παλι τον κωδικο που θελεισ να εχεισ και στο 3ο καινο τον κωδικο που σου εστειλαν στο ιμαιλ και εκανεσ αντιγραφη!!ο κωδικο σου θα αλλαξει μεσα σε 1 λεπτο! αν παλι δεν εχεισ ιμαιλ τοτε σορρυ αλλα δεν μπορεισ να παρεισ πισω την κουκλα σου!!!
      οκ;
      σε βοηθησα καθολου;;;

      Διαγραφή
  35. 8ee m emena mia fora mou hackare i ntezi123 (emena miniloveta123 me lene) alla pira piso tin koukla m :DDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. emena mou eixan klepsei tin .Ioulia. kai dn tin phra pisw :'( alla diagrafthke o hacker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. kai emena m to ekle3an boithiaaa !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. thn vegasangel ths ths to ekla3an polles fores

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. fragi greek-dutchgilr klebei kodikous paidia xoris fash

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. γεια σας τι λετε να την αναφερουμε στο σταρντολλ και στην ηλεκτρονικη αστυνομμια ολοι μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. παιδια και εμενα μου πιραν τον κωδικο εκτες το μεσημερι!ι κοπελα που μου το εκλεπσε λεγεται jennifer2STARS kai emena me lene CutieAfroYellow ki mou alaje thn koykla ki tin diakosmisi srin souita tis kolites mou ola! TI UA KANO??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Παιδια εμενα μου εχουν χακαρει 3 κουκλεσ:elenicoolbest,smilefriends1,calmcatwoman,katerina.niaou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ρε είναι κάτι παιδάκια που δεν ξέρουν τι να κάνουν και πάνε και κλέβουν κωδικούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Να προσέχετε τους αγνώστους μόνο αυτό έχω να πώ...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Gamimena ego eimai xaker kai tora pou eipate ta onomata sas 8a sas gamiso tous logariasmous kai tis medoll sas!! XAXAXAXAXAXAXAXAX :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε βρε καημενε/η που εισαι και hacker ..μμ τι μας λεςςς...?Ουτε το hacker δεν
      ξερεις πως γραφετε ρε τουβλο..μαθε πρωτα πως γραφετε και μετα μιλα..!!ποοοο

      Διαγραφή
  46. Ολοι αναφορα στην ShakirastarBest αν και ειναι Royality ειναι hacker γιατι μου εχει κλεψει 7 stardoll και παει και για 8 stardoll κλεμμενα (δικα μου) φανταστειτε ποσα εχει κλεψει..!!-_- βοηθειααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nai ree filee poo tin ksero ree su einai polu kakia..!!Giatii ree?

      Διαγραφή
    2. Ναι καλα που την ξερεις εσυ?Εμενα μου εκλεψε ενα σταρδολλ εσυ δεν ειπες οτι σου εκλεψε..!!

      Διαγραφή
    3. Oxi ego leo oti einai kakia kai oti klebei stardoll tin kanei kala tin doulitsa tis...
      exei klecei kai mias filis mou!!OLOI ANAFORA

      Διαγραφή
    4. To stardoll που μου εκλεψαν λεγετε = KatrhinLove55_
      αν και δεν νομιζω να υπαχρει πιαα..!! =[

      Διαγραφή
  47. με εχει κλεψει η ζαβολιαρα1 στα αγγλικα φραγες πλιιιιζζζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Παιδιά και εμένα μου συνευει με λένε Clawdeen 7Magic και μια που την λένε Green Olga_star μου είχε κλέψει την κούκλα και μου πούλησε όλα τα μαλλιά που είχα και μου ξόδεψε όλα τα χρυσά σας παρακαλώ κάντε την αναφορά και σας παρακαλώ αγοράστε από το bazaar μου κατεβάζω τιμές και μια ερώτηση γιατί μας κλέβουν τις κούκλες λες και δεν μπορούν αυτοί να φτιάξουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Εχουν ξεφυγει οι χακερς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Εμενα περσι που ειχα φτιαξει ενα καινουργιο σταρδολλ ηρθε μια lila30sweet30 και μου ειπε να της πω τα δυο τελευται ψηφια του κωδικου. Δεν νε ενοιαξε γιατι λεω δυο μονο ψηφια... ενταξει, αλλα αυτη το εκλεψε και εβριζε την καλυτερη μου φιλη απο αυτο νε αποτελεσμα να νομιζει πως της το λεω εγω και να τσακωθουμε πολυ ασχημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. emena me hackare kapoia kai poulise ola m ta malia extos ena kai tin pira piso kai alla3a kodiko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. εμενα μια ξεφτηλησμενα που εκλεψε τον κωδικο παρακαλω καντε της αναφορα κι φραγη την λενε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω θα της κανω αναφορα.... ) πως την λενε ειπες ?

      Διαγραφή
  53. αν ειναι αυτη που νομιζω αυτη μου εκλεψε το stardoll

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. εγω ειμαι ο fireboy2004 μαλον ειμουν τωρα μου εχει διαγραψει το clab και εχω κανει τοσο κοπο πιος ξερει μετα (αμα την πιασω ..........)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ω θεος να μας φιλαει ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κλ τα λες θα ηθελω ν ξανα παρω τον λογαριασμο μ πισω το Anastazi11 μ το εκλεψε μια κ δεν την ξερω ηταν παντος ΧΑΚΙΕΡ αγνοστη !!!

      Διαγραφή
  56. Αλλα παντος ηπαρχουν πολλες ΧΑΚΙΕΡ κουκλες η danae.greece13 διαγραφτηκε τελιος μαζι ειναιι κ η danae.greece18 π δεν εχει διαγραφτει ακομα κ<αι αμα την πιασω στα χερια μ θα την......... !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ξερετε κανενα προγραμμα για να χακαρετε;; Εμενα χθες μου εκλεψαν την κουκλα μου:'( (Maraki.Nik.) και θελω να την παρω πισωω!! :'(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. να ρωτησω δεν μπορειτε να κανετε κατι για αυτο με απειλουσαν στο προηγουμενο stardoll μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Θέλω να πάρω το stardoll υπάρχει κανένα πρόγραμμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. geia emena melene vassip. h palia mou koukla htan h ioannap5 thn eixa kanei superstar kai mou thn xakare h lovemikonos !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. geia emena melene vassip. h palia mou koukla htan h ioannap5 thn eixa kanei superstar kai mou thn xakare h lovemikonos !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Πως να ξανα παρω πισω τον κλεμμένο μου λογαριασμό στο σταρδολλ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;