Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Συνεντευξη απο την Μιρκα (Mirka_17)

Βεβαια ολοι πρεπει να ξερετε το πιο μεγαλο αγγλικο blog απο τις αγαπημενες μας ελληνιδες Mirka_17 ,M_Themis και superoh !!
Αν οχι δειτε το εδω -->underneathstardoll.blogspot.com
Οι Μιρκα και τα κοριτσια ειναι απο την Ελλαδα :D

Τελος παντων ηρα συνεντευξη απο την Μιρκα ..... Κοιταξτε παρακατω ....


1. Πως νιωθεις που το blog σας εχει γινει τοσο σπουδαιο?

Ειλικρινα νιωθω παρα πολυ περυφανη για την δουλεια που εχουμε κανει για το μπλογκ δν ηταν ευκολο χρειαστηκε παρα πολυ χρονο και προσπα8εια αλλα τελικα τα καταφεραμε.!!Αυτο που μπορω να πω ειναι οτι νιωθω πολυ καλα γιατι οι κοποι μας πιασαν τοπο.!!!

2.Τι εχεις να πεις σε ολους τους fans του blog σας?

που εχω να τουσ πω ειναι ενα μεγαλο ευχαριστω γιατι χωρισ αυτους και την στιριξη τους δν θα τα ειχαμε καταφερει,οπωσ πολυ καλα ξερεις ενα μπλογκ χωρις ακολουθουσ δεν ειναι μπλογκ.

3. Αμα ειχες την δυνατοτητα σε ποια χρονια του stardoll θα γυρναγες πισω ?

ηθελα πολυ να ημουν περισσοτερο ενεργο μελος το 2007,ειχα τον λογαριασμο μου τοτε αλλα δεν πολυ επαιζα,πιστευω ηταν μια απο τις καλυτερες χρονιες μιας και τα περισσοτερα σπανια οπως DKNY πρωτοεμφανιστηκαν τοτε.Και επισης πιστευω οτι 8α ειχαμε αρχισει το μπλογκ μασ πολυ πιο νωρις μαζι με την superoh και την M_Themis.

4. Τι σου τι σπαει στο stardoll?


Αυτο που μου τη σπαει στο stardoll ειναι οτι δεν υπαρχει ενα ασφαλες συστημα ανταλλαγης ρουχων,μιας και αν υπηρχε θα ηταν πολυ πιο ευκολο να ανταλλασουμε ρουχα χωρις τον φοβο του scamming και ολα αυτα.

5.Τι νομιζεις οτι θα εκανε καλυτερο το stardoll ?

το stardoll ειναι αρκετα καλο και τωρα,μονο λιγα πραγματα να αλλαζαν οπως μεγαλυτερη σημασια να δινοταν στα non-ss μελη και να υπηρχε ακομη το 1 σταροδολλαριο τη μερα.Αν γινοντουσαν αυτα τα παραπονα απο τουσ χρηστες ειμαι σιγουρη θα ηταν ελαχιστα μην πω μηδαμινα.


6. Εχεις κανει ποτε ψευτολογαριασμο , ετσι για την πλακα??



δν εχω κανεναν λογαριασμο εκτος απο τον mirka_17 ,δεν μου χρειαστηκε ποτε.θα δημιουργουσα δευτερο λογοριασμο μονο αν ηθελα να ξανα συλλεξω καποια απο τα κομματια ρουχων που μου αρεσουν.

7.Τελος , θα ηθελα πρακαλω να πεις κατι σε ολους τους αναγνωστες του blog μου και τι αποψη εχεις για αυτο ....


απο ολα θελω να σ ευχαριστησω γι'αυτη την συνεντευξη και επειτα να συννεχησουν να διαβαζουν ολες οι ελληνιδες μελη αυτο το μπλογκ μιασ και ειναι καθαρα ελληνικο..!!!!Συνεχιστε την καλη δουλεια και ειμαι σιγουρη 8α φτασετε σε οποιο αποτελεσμα θελησετε.!!!!Φιλια πολλα Μιρκα



Παιδια Ελπιζω να σας αρεσε !! :D

Φιλακια

koninalove1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;