Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Συνέντευξη με την ChryssakiGolden!

Όπως σας είχα πει θα έπερνα συνέντευξη από την νικήτρια!(ChryssakiGolden) Απολαύστε την:


1. Πες μας λίγα πράγματα για τον εαυτό σου.
Ειμαι η Χρύσα και είμαι 11,5 ετών.Ειμαι Ταυρος και ειμαι πολυ αινιγματικος χαρακτηρας.Μου αρέσει το stardoll,λατρευω το ποδόσφαιρο(παιζω σε κοριτσιστικη ομαδα)και μου αρεσει επισης ο χορος και γενικως η δημιουργια..


2. Τι σου αρέσει και τι δεν σου αρέσει στο stardoll?
Μου αρεσουν τα παντα στο stardoll αλλα δεν μου αρέσει που παντα ΜΟΝΟ οι superstar πρεπει να εχουν παντα την αρχηγια και να ξεχωριζουν.(Για αυτο χαιρομαι πολυ που κερδισα ενω ειμαι non-superstar)

3.Ποιο είναι το στυλ σου στην πραγματηκότητα?
Δεν ακολουθώ τη μοδα,απλως φοράω οτι μ'αρεσει και με εκφράζει.Κι αυτο συμβουλευω να κανουν ολοι οι ανθρωποι χωρις να τους νοιαζει τι λενε οι αλλοι...


4. Πως ανακάλυψες το stardoll?
Απο διαφημισεις και το εχω συστησει σε πολλες φιλες μου.Τωρα εχουμε σχεδον ολες λογαριασμο... ;)

5. Θαυμάζεις καμιά MeDoll? Αν ναι ποια και γιατί?
Θαυμαζω πολλες κοπέλες.Καποιες απο αυτες:nikol_n,katerinoula.com,taylorswift6798,ΜaratCi,valeria-aek γιατι ειναι πολυ δημιουργικες..Οι φιλες μου στην πραγματικοτητα ειναι οι:MariaV.,Tzeni-13-,kleostardoll3, aristeaprincess,forrest_athina,depiar14,8eaBling4,agnilive,ioannatafani4,krakra13,anastasiastyl και πολλες αλλες...(Συγγνωμη αν ξεχασα καποια.Απλως εχω παρα πολλες.Δεν το κανω επιτηδες κοριτσια :((( .... )


6. Έχεις να πεις κάτι στα κορίτσια που διαβάζουν αυτή την συνέντευξη?
Να ειναι ο ευατος τους,να μην φοβουνται να αισθανθουν,να εκφράζονται,να αφηνουν την καρδιά τους να μιλήσει,να μην πληγώνουν για να μην πληγωνονται και να διασκεδάζουν.Φιλάκια και καλή τύχη στους επόμενους διαγωνισμούς σε ολα τα κορίτσια..







Η XryssakiGolden
Πραγματικά εμένα ήταν από τις καλύτερες συνεντεύξεις που έχω πάρει! Και πιστεύω πως έχει δίκιο σε αυτά που λέει για τις superstars!


Εσείς τι γνώμη έχετε? Σας άρεσε η συνέντευξη? Περιμένω τα σχόλιά σας!


Φιλάκια....

11 σχόλια:

  1. itan i kaliteri sunenteu3i alla auto pou eipe gia tis superstars einai ali8eia alla OXI GIA OLES

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. +Φωνω και εγω σε σχεση αυτο με τις superstars, εχετε παρατηρήσει οτι μονο superstar ή royalty ειναι οι cg ? Τωρα ομως ειναι καποια club που σε βγαζουν αλλα τελως παντων ... Επισης θελω να πω πως η συνεντευ3η μου αρεσε πολυ και ηταν ενδιαφερουσα !!! Και μπραβο στην ChryssakiGolden, το συνολακι ηταν τελειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. h synenteyksh htan poli kalh kai symfono me ayta pou eipe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ κορίτσια.Ελπίζω καποια στιγμή να βγαλουμε και μια NCG NO-SUPERSTAR.Και για αυτο το στόχο εχω κανει και το club μου GILRS_FOR_LOVE (Join Please για να ειμαστε πολλοι και να εχουμε πολλους ψηφους στις νικητριες)Επισης εχουμε και πολλα κοριτσιστικα θεματα ;)
    Οσο για αυτο για της superstars δεν ισχυει για ολες και οι κοπελες πληρωνουν για αυτο και τις κατανοω απλως το stardoll ειναι καπως αδικο με τις non-superstars..
    Φιλακια πολλα κοριτσάρες καλη τυχη και σε εσας <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. chrysssam einai h 8eaBling4 poy grafw kai 8elw na soy pw pws exeis dikio epeidh h non-superstar exoyn to pane xeri alla poio polly h royalty...omws ama 8ymase h royalty einai kai mia fili mas omws einai pollh kalh me emas kai allh mia filh mas htan superstar kai htan kalh opote den einai oles idies...yparxoun kai exereseis.....

      Διαγραφή
  5. Symfvnv oi perissoteres superstars thn exoyn cvnhsei Gia paradigm Lene:koritsia den prolabenv na sas apanatav sto tsat!!!th en Odis den prolabeneis???paizeis Gia na to apolambaneis oxi Gia na mhn <>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο σου Χρύσα ήταν τέλεια η συνέντευξη σου σε ευχαριστώ που με είπες ήταν η καλύτερη συνέντευξη που έχω δει! Φιλάκια Αγνή agnilive!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλή συνέντευξη.....Συμφωνώ με αυτά που είπε για τις superstar και για τις royalty πάντα έχουν το πάνω χέρι....:-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πλιζζζ καντε με αντ στο σταρντολ:)Με λενε katelove4545

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;