Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

To μακιγιάζ της εβδομάδας -> Ρομαντικό κόκκινο


Από την DanaiHelen

To κόκκινο είναι ένα χρώμα που αποτελεί ρίσκο. Όχι μόνο για το Stardoll αλλά και για την πραγματική ζωή. Δεν είναι ένα ασφαλές χρώμα το οποίο όποια γυναίκα και να το φορέσει είναι σίγουρη πως της ταιριάζει. Ιδιαίτερα στο μακιγιαζ, το κόκκινο το φοράμε συνήθως στα χείλη για ένα πιό επίσημο look, και συνήθως ποτέ στα μάτια.

Δείτε μερικές εικόνες της πραγματικής ζωής:

     
:Google images
Είναι αλήθεια πως δεν αρέσει σε όλους κάτι τέτοιο (βλ. εικ. 1,2)
Αλλά το κόκκινο στα χείλη αρέσει σε πολλούς. (βλ. εικ. 3)

Παρ' όλα αυτά, εμείς θα δημιουργήσουμε ένα look με κόκκινο χρώμα στα μάτια και χείλη στο χρώμα του δέρματος. Δεν είναι για όλα τα γούστα, είναι όμως κάτι που διαφέρει από τις συνηθισμένες κούκλες του Stardoll.

1. Ξεκινάμε βάζοντας μάσκαρα μήκους και όγκου & μαύρο eyeliner.

2. Βάζουμε σκούρο κόκκινο μολύβι αρχίζοντας από τη μέση του ματιού και καταλήγοντας στις έξω γωνίες, αλλά και λευκό μολύβι στις μέσα γωνίες.

3. Απλώνουμε λίγη λευκή σκιά ως βάση.

4. Συνεχίζουμε βάζοντας ανοιχτή κόκκινη σκιά.

5. Βάζουμε λίγη σκούρα κόκκινη-καφέ σκιά για ένα πιο βαθύ look.

6. Χρησιμοποιούμε το αγαπημένο μας ρουζ, κραγιόν στο χρώμα του δέρματος και Luxe lipgloss.

Kαι είμαστε έτοιμες!




Τip! Θα ήταν καλύτερο να μην χρησιμοποιήσετε κόκκινο κραγιον για αυτό το look γιατί θα φαίνεται υπερβολικό. Εάν θέλετε να φορέσετε ένα τέτοιου χρώματος κραγιόν θα ήταν καλύτερο το μακιγιαζ στα μάτια να είναι απαλό και διακριτικό.


Για περισσότερες συμβουλές μακιγιαζ και διάφορα looks επισκεφτείτε:






5 σχόλια:

  1. Κορίτσια να σας πω πως εχω λαβει υπ' οψιν μου ολες σας τις προτασεις για αρθρα διοτι καποιες απο εσας μου ζητησατε να γραψω καποια αρθρα με συγκεκριμενο θεμα για να βοηθηθειτε. Τα επομενα μου αρθρα θα ειναι πανω στα θεματα που μου ειχατε ζητησει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο άρθρο!! Τέλειο μακιγιάζ! Αν και δεν μου αρέσει καθόλου το κόκκινο στα μάτια αυτό μου άρεσε πάρα πολύ!! Το κόκκινο κραγιόν είναι πολύ κομψό και πολύ σικάτο! Συγχαρητήριαα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. apla telio mou arese para poli an kai den protimo to kokkino(basika to sixeno sta matia kai mou aresi mono sta xeilia)

    (stella_1999roz)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμένα μ'αρέσει και στ μάτια :) Δε΄χνεθ θηλυκότητα :)Θα το προτινούσα με ένα κραγιόν λίγο πιο ανοιχτό από το χρώμα τυο δέρματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βασικά έχει μεγάλο δίκιο γιατί όταν κάνουμε μακιγιάζ τονίζουμε ένα από τα τρία: Τα χείλη,τα μάγουλα ή τα μάτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;