Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Συνέντευξη από τη νικήτρια

Νικήτρια διαγωνισμού :

enxhi-aliaj

 

 Σήμερα η ανάρτηση μας είναι ξεχωριστή! Γεμάτη χρώματαα!


zouzou_10     enxhi-alia   j


- Γεια σου! Πες μας λίγα πράγματα για σένα. 
-Γεια σας. Λοιπόν μου αρέσει πολύ το Stardoll γιατί μπορώ και εκφράζω τον εαυτό μου ελεύθερα,  μου αρέσει να κάνω γνοριμείες π.χ καλούς φίλους και άλλα. Μου αρέσει και γιατί μπορώ να εκφράσω το ταλέντο μου.
-Πολύ ωραία! Πώς περνάς το χρόνο σου?
- Τον ελεύθερο μου χρόνο τον περνάω παίζοντας Stardoll κάνοντας βόλτες και άλλα :)
- Θα ήθελες να κατακτήσεις κάποιο συγκεκριμένο βραβείο? 
-Ναι θα ήθελα πάρα πολύ να πάρω το βραβείο καλύτερου Desing η πασαρέλα.
-Γι' αυτό σου αρέσει το θέμα μου, εε? xD Τι θες να πεις στα άτομα που βλέπουν τη συνέντευξη?
 -Καταρχάς θέλω να πω ένα μεγάλο σηγνόμη στην ElenakiAlways(άλλα στον καθένα αρέσουν τα δικά του Desing)Θέλω να πω και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτούς που με ψήφησαν και κάτι που το έχετε ακούσει ή διαβάσει πολλές φορές να είστε πάντα ο εαυτός σας και να μην προσπαθείτε να μοιάζετε σε κανέναν!
-Ωραία! Ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη και σου εύχομαι ό,τι επιθυμείς να γίνει πραγματικότητα στο Stardoll :)
-Ευχαριστώ εγώ που μου δώσατε μια τέτοια ευκαιρία παρόλο που έκανα κάποιο λάθος.


Λοιπόν, αυτά για σήμερα! Και με συγχωρείτε που αυτές τις μέρες δε γράφω πολλά αλλά δεν προλαβαίνω! Και επίσης να θυμήσω ότι χρωστάω μία συνέντευξη στη : Bella5_5Edward.

Φιλάκια,
zouzou_10

5 σχόλια:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;