Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Διαγωνισμός =)

Γειά σας :)Κανονικά έπρεπε να σας γράψω στις 5 του μήνα αλλα επιδή θα πάω διακοπές Παρασκευή-Κυριακή γι'αυτόν τον λόγο γράφω σήμερα .Ας αρχήσουμε.Σε αυτόν τον διαγωνισμό πρεπει να κάνετε ένα μακιγιάζ σε μιά αλλή κούκλα με θέμα το καλοκαιρινό χαμόγελο και να έχει άσπρο,ρόζ, γαλάζιο και οτι άλλο σας ταιριάξει ;)Η νικήτρια κερδίζει ψήφους απο το blog ,μια συνέντευξη και ένα καναπέ αξίας.Καλή επιτυχία σας κορίτσια και σας παρακαλώ θέλω να μην βαρεθύτε και να γράψετε σας σχόλια οτι συμμετέχετε και το όνομα σας στο stardoll .Αν δεν έχετε λογαριασμό google και δεν μπορείτε να απαντήσετε πήτε το μου στο stardoll μου.Και σας παρακαλώ.Όσοι το διαβάζουν ας συμμετάσχουν δεν είναι κακό!

21 σχόλια:

  1. ki ego....diva.Teodora.........h foto tha einai h proth sthn parousiash mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συμμετέχω αύριο θα είναι στην παρουσίασή μου και με λένε prettylina5 στο stardoll:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συμμετεχω..ειναι στην παρουσιαση μου..:)
    miss_vanessa_77

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. sto stardoll me lene enxhi-aliaj kai to link einai auto:http://tinypic.com/view.php?pic=ega9sx&s=6

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. pernw meros!!!sto stardoll me lene brenda_best2 kai h foro einai sto almpoum m!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. painw meros t onoma m einai lostempathylove kai h eikona tha einai stn parousiash m!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παίρνω μέρος αλλά πρώτα θα ήθελα να ευχηθώ στα άλλα κορίτσια καλή τύχη:)Θα είναι στην παρουσίασή μου η φωτογραφία σε 5 λεπτά
    Όνομα στα Stardoll:katerinaki.kk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμμετέχω!
    Στο stardoll λέγομαι Cclaire.
    Kαλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συμμετέχω..Στο sd λέγομαι CrazyAlexialove!Θα είναι στην παρουσίασή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συμμετέχω ! ! ! ! Στο Sd λέγομαι my_name_pink_ ! ! ! Η φότο θα βρήσκεται στην παρουσίαση μου ! ! ! ! Καλή επιτυχία σε όλες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. simetexo me lene shydiamont tha ballo sto blog m ti photo ke tha grapso oti eine gia ti blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στοπ δεν δεχομε αλλους συμμετεχοντες!εγραψαν κι αρκετοι στο guestbook Μου ειναι πολοι στοπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;