Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

Kι άλλη νέα writter!

Γειά σας!Mε λένε blair.anto0001 και το κανονικό μου όνομα είναι Βασιλική.Είμαι 11 χρονών και θα πάω έκτη δημοτικού.Είμαι η 2η writter για τα νέα του stardoll.Χαίρομαι πολύ που γράφω σε αυτό το blog και πραγματικά ευχαριστώ την Κονίνα που έδωσε αυτήν την μεγάλη ευκαιρία σε εμένα ανάμεσα σε τόσα κορίτσια.Και τώρα η ανάρτηση μου:

 50% έκπτωση στο μαγαζί Dot:

Πριν από λίγο καιρό μου ήρθε αυτό το μύνημα στο stardoll:



                                          
Ποιός να το πιστέψει!Το Dot κατέβασε την τιμή όλων των καλυντικών στην μισή τιμή από την αρχική τους αξία!Εγώ σίγουρα θα αγοράσω κάτι γιατί είναι τιμή ευκαιρίας!Μακάρι να είχε και τις ίδιες εκπτώσεις και στο μαγαζι Luxe.Εσείς θα αγοράσετε κάτι από το Dot;
*Την φώτο την έφτιαξε η koninalove1 για την blair.anto0001

Περιμένω σχόλια!
blair.anto0001

4 σχόλια:

  1. Ωραία αναρτηση!
    Τέλειο graphic!
    Με ποιο πρόγραμμα το έκανες/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια αλλά το graphic μου το έφτιαξε η Κονίνα!

      Διαγραφή
  2. Η dot έβγαλε όλα τα καλλυντικά και άφησε ΜΟΝΟ 3 ΟΡΟΦΟΥΣ!!!
    Μπορείτε να μου πείτε γιατί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς μόνο το stardoll ξερει!Πάντως οι όροφοι είναι χάλια

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;