Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

Διακοπές-Διαγωνισμός

Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η  -  Δ Ι Α Β Α Σ Τ Ε  Ε Δ Ω

Παιδάκια μου γλυκά αυτήν την εβδομάδα δε θα μπορώ να γράφω γιατί θα πάω στο χωριό μου! Σήμερα σας έκανα μια βιαστική ανάρτηση, αλλά πάλι αύριο δε θα μπορέσω να γράψω γιατί δεν προλαβαίνω. Επικοινώνησα με την ξαδέρφη μου τη Χριστίνα, kitty_smile2 , που θα σας κάνει εκείνη αναρτήσεις. Κανονίσαμε να κάνουμε ένα Super Διαγωνισμό που θα διαρκέσει μία εβδομάδα. Οι συμμετοχές πρέπει να είναι πάνω από 10 και το θέμα είναι Hottest Design. Βάλτε τα δυνατά σας! Ο νικητής/ νικήτρια θα πάρει ως δώρο μία συνέντευξη και ένα Super Δώρο έκπληξη (μπορεί να μην είναι κανονικό δώρο.. θα το συζητήσουμε και θα καταλήξουμε κάπου). Σήμερα μπορείτε να προετοιμαστείτε, να πάρετε ιδέες και να δημιουργήσετε υπέροχα Desgins, ΟΜΩΣ συμμετοχή θα δηλώσετε ΑΥΡΙΟ στην ανάλογη ανάρτηση που θα τη γράψει η Χριστίνα. Επίσης στη medoll μου δε θα μπαίνω εγώ, θα μπαίνει κυρίως η κολλητή μου. Για οποιαδήποτε απορία θα γράψετε στο guestbook της kitty_smile2 !


Ο διαγωνισμός θα γίνει κανονικά όπως κάνουμε και εμείς, δηλαδή θα κάνετε PrintScreen στο StarDesign σας και θα το ανεβάσετε στο tinypic.com !

ΟΣΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΘΑ ΤΟ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.


** Τα StarDesign να έχουν θέμα καλοκαίρι :)
**Να είναι μπλουζάκια :)


Φιλάκια,
zouzou_10

7 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πρώτα πόλλα λέει στον αυριανό διαγωνισμό να δηλώσουμε σημμετοχή και θέλω να ρωτίσω κάτι Αν γίνετε να βάλω την φοτογραφία στην παρουσιαση μου στο stardoll γιατί κάτι έχει το λαπτοπ μου και δεν κάνει print screen. Αν είναι και μπορώ πείτε το μου να σας πω το όνομά μου στο stardoll και πότε θα βάλω την φότο στην πρεσσ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. egw dn to diabasa olo mono to teluteo gia auto dhlosa shmetoxh...sorry dn to ekana epitides...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;