Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Hacks και Αντιγραφές

Καλησπέρα αγαπητοί αναγνώστες του υπέροχου αυτού blog...
Λοιπόν η esy98 με παρακάλεσε να κάνω αυτό το άρθρο γιατί μία κοπέλα της έκλεψε την κούκλα θα γράψω το όνομά της γιατί είναι σίγουρο, την λένε sue800 κάντε της αναφορά ΌΛΟΙ...
Η κούκλα που έκλεψε από την esy98 λέγεται esy9  και την θέλει πίσω βοηθήστε όλοι για να πάρει πίσω την κούκλα της...
H sue800 είναι κάπως έτσι αυτή τη στιγμή:

Εντάξει  ένα θέμα ήταν αυτό...

Κάτι άλλο...


Μου έδωσε αυτή την ιδέα η Ευφροσύνη και την ευχαριστώ πολύ...!
Είναι πολύ ενοχλητικό όταν κάποιες κοπέλες αντιγράφουν κάποιες άλλες(π.χ ονόματα,σουίτες,styl) επειδή τις θαυμάζουν γι αυτό κάθε φορά που βρίσκετε μία τέτοια κοπέλα να τις μιλάτε και να τις εξηγείτε πως δεν είναι σωστό  αυτό που κάνει.Αν δεν βάλει μυαλό ούτε τότε κάντε της αναφορά και ειδοποιήστε με...



Αυτά...Να περνάτε καλά και να προσέχετε τις κούκλες σας


Misskaterinoyla


35 σχόλια:

  1. an omws den einai telika kai sbhstei adika o logariasmo ths ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. anti na ths kanoume anafora mporei h efrosini na pathsh oti 3exase ton kwdiko ths kai etsi na stalthei kanourgios mesw msn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1.δεν μ εκλεψαν εμενα την κουκλα!εγω απλα της εδωσα την ιδεα να γραψει το 2ο θεμα!
    και 2.η κοπελα ειπε οτι ειναι 100% σιγουρο!αν δν ηταν δε θα ελεγε το ονομα!και οι Hackers δν ειναι χαζοι!μολις μπουν,σου αλλαζουν κωδικο και αποευθειας e-mail , fb και οτι αλλο εχεις και βαζουν δικα τους..ετσι να μν μπορεις να ξαναμπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπαρχει η koninalove1.. που 1.παριστανει την κανονικη κονινα..και 2ον βριζει την della.kike και λεει οτι χακαρε την κονινα κτλ...πολλες αντιγραφουν ονοματα αλλα λενε,εγω το εκανα επειδη θαυμαζω την ταδε αλλα δεν λεω οτι ειμαι αυτη!σαν καποιος αλλους που λενε οτι ειναι αυτοι με αλλη κουκλα επειδη την χακαραν κτλ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλα τεσπα να ξερεις οτι η konstantina243 μου ζητουσε καθε μερα δωρο απειλοντας με οτι θα μου εκλεβε το κωδικο στην αρχη φοβηθηκα αλλα ελεγε ψεματα , γραψτο και αυτο σε καμια αναρτηση γατι μπορει καποια κοριτσια να φοβουνται και τελικα να της στελνουν δωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. mia kopela pisteuei oti tis exw klepsei to stil... k me vrizei k me kanei sinexeia anafora k exei pei se olous tous filous tis na me kanoun... k mu grafoun k sto gb mu na stamatisw na tn adigrafw!! eixe grapsei k stin parousiasi tis to onoma mu wste osoi bainoun sto profil tis na to vlepoun k na me anaferoun!! dn exw klepsei to stil tis apla etixe na miazoume...-polles fores 9a etixe na deite kopeles pou sas miazoun etc dn ein??- dn 9a elega tpt alla fovamai mn svisei o logarismos mu apo tis polles anafores... plz peite mu t na kanw

    ---> sto stadoll eim i zwezwezwe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας και να πεις στους φιλους της οτι απλά έτσι έτυχε ,.......

      Διαγραφή
  7. i antonella_dora mou eklepse tin parousiasi kai isxirizetai oti einai dikia tis.exw alla3ei tin
    palia mou parousiasi alla sas parakalw boi8iste me .EIMAI I mkk1999

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν ειναι δικαιο και σωστο να κανεις αναφορα σε ενα κοριτσι μονο και μονο επειδη ετυχε να μοιαζει με μια αλλη!! αναφορες κανουμε μονο οταν μας βριζουν ή απειλουν να μας παρπυν τον κωδικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. misskaterinoyla eisai megali psonara kai exis pari poli aera gia mazepsoy ligo!
    poia ise esi poy tha apofasizis poios tha pari anafora kai poios oxi?
    stoys kanones toy stardoll den lei poythena kante anafora epidh sas antigrapsan thn koykla!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ανονιμος δεν είπα να κάνετε αναφορά για μια αντιγραφή οκ? απλός είπα να κάνετε αναφορά σε μια κοπέλα επειδή έκλεψε ένα κωδικό...ενταξει?
    και δεν σε έβρισα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ανονυμος ρε παιδιά δεν είπα να κάνετε ανφορά σε κάποια συγκεκριμμένη κοπέλα ενταξει?εγώ είμαι εδώ για να σας δίνω συμβουλές και εσεις αντι να λέτε ευχαριστώ παραπονιέστε κι όλας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αα καλαα... +φωνω με το ακριβως απο πανω σου σχολιο Κατερινα!Δεν παμε καλαα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. βάζουμε και κανένα τόνο στο κείμενο κοπέλα μου..άντε γιατί....ότι νάναι είσαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. autoi pou pernoun to strdoll tou allou einai para polu hli8ioi!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσυ να σκασεις η κοπελα που εγραψε το αρθρο εχει και ενα δικιο αυτη προσπαθει να κανει καλυτερο το σδ και εσυ κανεισ παραπονα τι ανθρωποσ εισαι εσυ ελεος

      Διαγραφή
  15. @ ανωνυμε,σε εμενα μιλας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λοιπον εγω προσπαθησα να παρω πισω το stardoll της!
    Αλλα τωρα με απειλη οτι θα με βαλει στο stardoll in greeck για ζητηση κοδικου αλλα εγω προσπαθουσα να παρω πισω το stardoll της κοπελας για αυτο μην την πιστεψεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. hi plz plz plz kante kati i XARASTYLAKI mou eixe kle4ei tin koukla pou legete georgeaiva tora eutixos tin pira pisw wmos sas to lew gia na kanete kati min sas to kanei ki esas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. H esy9 με το να ζητάει πίσω τον κωδικό δεν θα κερδίσει τίποτα..Αυτό που πρέπει να κάνει ( και γενικά όποιος χάνει κούκλα) είναι να πάει στο e-mail που είχε βάλει στο stardoll. To stardoll θα της έχει στείλει μήνυμα εκεί για να εγκρύνει την αλλαγή του e-mail. Δε θα την εγκρύνει και έτσι θα ξαναέχει το παλιό e-mail ώστε να μπορέσει να της στείλει εκεί καινούριο κωδικό το stardoll αν πατήσει "Ξέχασα τον κωδικό"

    Ελπίζω να βοήθησα! Φιλάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Emena m exoun vrisei polles fores sto stardoll xwris kanenan apolitws logo kai dn tis ktlvainw eilikrinaa!tis rwtaw gt me vrizeis kai ekeines allote sinexizoun na m vrizoun kai allote m lene vlakiess!elews!lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γλυκια μου εχεις απολυτο δικιο γραφεις καταπληκτικα αρθρα θελω να σου πω οπως και ολες οι writters εδω και σας θαυμαζω πολυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ακουστε
    μου πηραν και μενα το sd μου μια φορα αλλα το πηρα πισω (μιλαω για το sd που ειμαι τωρα !
    μου ειχαν πει να με κανουν σουπερ σταρκαι γω χωρις να ξερω απο χακερ και τετοιαα ειπα ναι μου ειπε να κανω αποσυνδεση φυσικα να της δωσω τον κωδικο και οταν μπω 6α ειμαι σουπερ σταρ!της τον εδωσα και μετα διαβασα στις οδηγιες του sd ΠΟΤΕ μην δινετε κωδικο σε αλλον για την ασφαλεια σας..και σκευτηκα ωχχ με χακαρε μου το πηρε..και οντως μου το ειχε παρει
    αμεσως πηγα εβαλα τον κωδικο μου και δεν αντιστιχουσε πια..και πατησα ξεχασατε τον κωδικο σας; και πατησα και τοσα αλλα που δεν τα 6υμαμε....τεσπα τον αλλαξα και μπηκα ! αυτη ειναι μια που λεει στο gb μου ''περιμενε''
    πριν λιγο μου ειπε και αλλη μια
    6ες να σε κανω σουπερ σταρ για 7 χρονια?
    και τις λεω ναι πως?
    μου ειπε ακριβως τα ιδια!
    και τις λεω οχι σοζζ αλα την εχω πατησει
    και μ λεει και γω μην φοβασε
    αλλα με τπτ δεν τις τον εδωσα τον κωδικο
    τις ειπα καιμενα πιος μ λεει οτι δεν 6α μ αλλα3εις τον κωδικο?και βγηκε..ειδατε??
    πηγε να μου κανει τα ιδια!την λεγανε luckyanastasia νομιζω
    προσεχετεεεε!!!!αυτο η6ελα να σας πω!αν σας πουνε να σας κανουν σουπερ σταρ να δωσετε κωδικο και να κανετε αποσυνεση πειτε ΟΧΙ!!!
    ευχαριστω που το διαβασατε..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. emena me antigrafei h zouzoucherry kai me hakare 1 fora kai exei hakari tin areti145 me lene CUTEjessicaBEST

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. emena mia fili m m antigrafe tin koukla.stamatise tora m exei antigrapsei oli tin parousiasi m,k tin fotografia m k leei oti tin eftia3e auti-.-ti na peis...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εγω ημουν διακοπες και μα χακαρανε.τεσπα αν και δεν ειχα υπολογιστη οταν γυρισα προσπαθησα και την πηρα πισω.ομως ειχα κατι σταρντολ τβ φορεματα τηλεορασεις και γενικα πολλα δωρεαν πραγματα απο παλια μαγαζια και καποια διαγραφηκαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. υπαρχει μια κουκλα που την λενε lgika2 και την αντιγραφει μια που την λενε lgika1 αμα παρατιρισετε τα λεβεν τουσ θα δειτε ποσ η lgika1 ειναι σε μικροτερο αλλα η lgika2 ειναι σε μεγαλυτερο αρα η lgika1 αντιγραφει την lgika2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ναι αλλα που ξέρεις μπορεί η Igika1 να έχει πια μεγαλύτερο επίπεδο από την Igika2 και να μην τις ξεχωρίζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;