Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

New Writter :) - Δωρεάν μικρόφωνο για όλους!

  Γειά σας !! Το όνομά μου είναι Ρενέ και είμαι καινούργια writter στο απίθανο αυτό blog!
Στο stardoll το ψευδόνυμό μου είναι gizelakoukla και αν θέλετε μπορείτε να με επισκεφτείτε πατώντας ΕΔΩ. Θα γράφω κάθε μέρα (εκτός αν υπάρξει πρόβλημα θα το μάθετε ) για πολλά δωρεάν αντικείμενα , καλλυντικά και ρούχα στο  stardoll. Ξεκινάω με ένα πολύ ωραίο μικρόφωνο με το οποίο μπορείτε να διακοσμήσετε την σουίτα σας . Αν υπάρχουν ερωτήσεις στα σχόλια!

Για να το πάρεις :
1. http://2m4u.com

2.ΒΑΛΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΣΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΤΟΥ PROXY 

http://www.stardoll.com/es/cinema/?id=282

3.ΠΑΤΗΣΤΕ GO
4.ΣΥΝΔΕΣΟΥ ΣΤΟ  STARDOLL ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ
5.ΒΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΣΟΥΙΤΑ ΣΟΥ !! 

                          
                            
                            ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ .....

                             gizelakoukla

14 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. orea kai??to antigrace apo esas etsi to em8an kai alli pou den mpenei sto stardollmania

      Διαγραφή
  2. kai 3erw oti einai auto!!alliws tha eixes alla saite alla ektos aftou exeis tin idia eikona!!!kai tin grammatosira!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. eklepcasan to stardoll ths aderfis m boi8iste me sas parakalw oli mera kleei i zouzouna6 thn eklepce i dool ths aderfis m starantonel boi8iste kleei!!!!!!!!!!!!!exei dosei polla lefta gia thn dool aythn!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. k emena mou eixan kle4ei thn koukla mou,thn coolalexia19 k twra thn exei kanei xalia,alla to 3eperasa gt twra exw mia klauterh koukla thn CoolAlexWow(opoios 8elei me episkeftetai)

      Διαγραφή
    2. να πατησει εκει που λεει ξεχασες τον κοδικο σ? εκει θα γραψει το e-mail τησ και το ονομα της δολλ της θα της στειλουν ενα καινουργιο κοδικο στο e-mai

      Διαγραφή
  4. sorr mou vgazei auto:Fatal error: Out of memory (allocated 262144) (tried to allocate 311296 bytes) in /home/admin/domains/2m4u.com/public_html/index2.php on line 642

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κορίτσια μην τσακώνεστε !Οποιας και να είναι δεν δουλεύει !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ρ παιδια ελεοςςς εχω προσπαθήσει πανω απο 5 φορεσ και δεν πηρα το μηκρωφωνοοοοο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρ παιδια ελεοςςς εχω προσπαθήσει πανω απο 9 φορεσ και δεν πηρα το μηκρωφωνοοοοο!!!!
      μερικεσ μου εβγαζε οτι δεν μπενει ελεοςςς
      οπια/οσ θελει να επισκευθει τισ σταρδολλ κουκλεσ μου και να μου κανει αιτημα ή οχι αιτημα δεν πηραζη ειναι: despoinaki17, DiamondPop123
      VOTE FOR ME

      Διαγραφή
  8. gizelakoukla σε εχω φιλη στο stardoll!!!!!!παλακαλω πολυ ασε με να σου κανω styling!!!!!!!παρακαλω ΠΑΡΑ,ΠΑΡΑ,ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΌΛΟ ΚΛΕΒΕΤΑΙ ΒΛΑΜΕΝΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;