Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Όλοι υποστηρίζουμε την nikol_n !

Λοιπόν , πρέπει όλοι να ψηφίσουν την nikol_n ώστε να βγει Miss Stardoll World και να 
εκπροσωπήσει την χώρα μας σε αυτό τον διαγωνισμό (Miss Stardoll World) !

Ψηφίστε την κάνοντας 3 απλά βηματάκια :

1.Για να την ψηφίσετε πηγαίνετε εδώ -->http://www.stardoll.com/el/campaigns/miss-stardoll-world/index.php

2.Μετά ψάξτε την ανάμεσα στις άλλες υποψήφιες χώρες !

3.Πατήστε το κουμπάκι με την κορώνα !

*Δείτε τις οδηγίες και σε εικόνες :*


1.

2.

3.



Κάντε το όλοι σας παρακαλώ !

Φιλάκια

koninalove1

12 σχόλια:

  1. paidia kai h liliana1977 elinida einai parolo pou exei valei thn simea ths galias alla ama vgei afth MSW 8a nikhsei h Gallia :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eγω εχω φιλη την nikol_n και καθε μερα την ψηφοζω ελπιζω να βγει αυτη οχι επειδι ειναι φιλη μου αλλλα επειδι ειναι πολλυ καλη και η μοναδικη της ελλαδας! Δαναη σε παρακαλω αμα το δεις θελω να διαγραψεις αυτες!:thaliaDance5143 και star-mina2223 αυτη μου εκλεψε και μου αλαξε τον κοδικο κανε κατι σε παρακαλω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. eeee re i alli gt evale simaia gallias po re aman alla dn nomizw na einai olo gallika milaei :P_ den 3erw alla prepei n kerdisome wii einai poll omorfi i nikol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ πρέπει ΟΛΟΙ ΜΑΣ να την στηρί3ο0με! εγώ το έχω γρά4ει και στην παρουσίασή μου! eleutherianikol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. paidia auto 8a einai gegonos an bgei i nikol_n afou einai mis 8eaaaaa egw ka8e mera thn pcifizw:)
    kante to kai eseis:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. padia akouste ama kaneis reset stin selida mporeis na 3anapsifiseis OLI tn wra!se emena ginete!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κονινα δεν 3ερω αν ειδες το σχολειο μου στον διαγωνισμο με τα μακιγιαζ που προτεινα να βγαλετε ενα τετοιο ποστ..αλλα αν τ ειδες ευχαριστω πολυ π στηρι3ες την ιδεα μου και το εκανες...
    φιλια,patty.com12

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. kai egw thn ipostirizw kai elpizw na vgei! gt einai pl omorfh! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ego psifizo tin ceren.gk ke ac ime ellinida (auti esto to a3izi)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΛΕΤΑ; ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΚΕΤΑ ΟΜΟΡΦΗ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ! ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ; ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΙΚΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΤΗΣ! ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΧΑΖΟΙ!ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΛΕΤΕ!ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΥΕΤΑΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ! ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕΕΕ!ΔΕ ΛΕΩ! ΕΧΕΙ ΣΤΥΛ!ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΡΚΕΤΟ!ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙΤΕ ΣΑΝ ΕΚΕΙΝΗ!ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ! ΕΧΕΙ ΠΙΑ ΑΡΚΕΤΗ ΔΟΞΑ! ΕΛΕΟΣ! ΤΟ 2012 ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΛΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολυ αργα για την απαντηση εε;Ρ δεν πειραζει τεσπα εγω συμφωνω με την απο πανω μου...η Λετα δεν ειναι το επικεντρο του κοσμου, υπαρχουν χιλιαδες κοριτσια και αγορια φυσικα που θελουν να νικησουν σε ενα διαγωνισμο(π.χ.:national covergirl/coverboy), γιατι συνεχεια η Λετα;Σας εκμεταλευεται οταν σας λεει 5/5 και εσεις τρεχετε γρηγορα απο πισω της να την ψηφισετε!Η αλλες φορες που θελετε να της μιλισετε στο τσατ και της στελνετε και μυνημα, σας εχει απαντησει ποτε;Οχι, πειτε μου εσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;