Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Νέα writer

καλησπέρα σε όλους θέλω να 
σας συστηθώ είμαι η καινούργια writer 
αυτού του υπέροχου blog
το πραγματικό μου όνομα είναι Ρια στο
stardoll θα με βρείτε ως glamourous_010 για όσους 
θέλουν να με επισκεφτούν !
είμαι 15 χρονών και περνάω πολύ χρόνο
στο stardoll και με την βοήθεια της koninalove1
έχω την ευκαιρία να τον εκμεταλλευτώ 
το θέμα που θα γράφω είναι για τα ρούχα του 
stardoll σε αληθινή μορφή έχω ετοιμάσει ειδή ένα ρούχο ( παλιό αλλά πολύ ωραίο)
ελπίζω να σας αρέσει 
είχε εμφανιστεί στο stardoll αρκετά παλιά ως hotbuys 
είναι από τα αγαπημένα μου
και το stardoll  έχει κάνει μια πολύ καλή
προσπάθεια να μας το παρουσίαση σε εικονική μορφή 
πείτε μου τη γνώμη σας ? =)

10 σχόλια:

  1. kalwsir8es!to rouxo en m aresei pl alla ti na kanoume? gousta einai ayta!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. einai teleio an ebgaine kai se freeeeeeeeeeeee

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;