Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Make up της Εβδομάδας + Διαγωνισμός .

Γεια σας κορίτσια !!! Πώς είστε ? Πρώτων θέλω να σας πω πως θα σταματήσω για κάποιο χρονικό διάστημα να γράφω λόγου του σχολείου μου και για προσωπικούς λόγους . 
Σήμερα θα σας έχω δύο υπέροχα makeup tutorials για το Halloween .
Ελπίζω να σας αρέσουν και θα ήθελα πολύ να μου πείτε την γνώμη σας εδώ ή στο Youtube . 


Το πρώτο είναι εμπνευσμένο από μια κούκλα πορσελάνη .




Όπως θα δείτε στο πρώτο λέει πως η ιδέα είναι της sabi13671 δηλαδή αυτή είχε φτιάξει πρώτα την κούκλα της και εγώ απλός το έκανα για να σας δείξω πως να το κάνετε . Πραγματικά το βρήκα εξερετικό . 

Και τώρα σχετικά με τον διαγωνισμό , σας είχα πει την ιδέα μου για τις δωρεές και για αυτήν την εβδομάδα η Eufrosini μας έκανε μια δωρεά αξίας 100 starcoins θα έλεγα πως ξεκινήσαμε  αρκετά καλά με την πρώτη μας δωρεά . 

Η νικήτρια του διαγωνισμού είναι η ulazas1 και κερδίζει 100 starcoins .


Δε μπορώ να βάλω φωτογραφία γιατί μου λέει πως υπάρχει ένα πρόβλημα αλλά είναι το νούμερο 4 . 


Ελπίζω να σας άρεσαν τα makeup που έκανα για το Halloween .

Θα τα πούμε την επόμενη φορά . Πολλά φιλία . 

della.kike

15 σχόλια:

  1. to 1o ein katapliktiko makigiaz all k to deutero mou arese pl h arxitou..♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. pL wraia makiyiaz!mpravo cou efrocinii yia ta 100SC!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. cac efxarictw koritsia ! oxi de xriazecte na vapcete kamia gt otan 3anagrapcw 8a valw tn pcifoforia tc proigoumenic evdomadac .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ok!Μπράβο στην νικήτρια!Ντελλα μου,τελικα τι εγινε?Βρηκες το προβλημα με την φραγή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν το πιστευωωω!!!Ευχαριστω παρα πολυ που με ψηφισατε και που μου δινεται την ευκαιρια να ειμαι η νικητρια αυτης της εβδομαδας.Ευχαριστω!!!Επεισης θα ηθελα να πω ενα μεγαλο μπραβο στην Eufrosini που εκανε αυτη τη γαιναιοδωρη δωρεα στο blog!!!Σας ευχαριστω και παλι ολους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ulazas1 + ανώνυμε (που με ευχαριστείτε) > δεν κάνε τίποτα..ευχαρίστηση μου!Και Μαριλια,ηταν τελιο το μακγιαζ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κοιτα Della αμα δεν θελεις να ειμαστε φιλες δεν πειραζει αλλα θελω να μου πεις την αληθεια:Με εκανες φραγή?Γιατι εγω δεν σου εχω κανει!Πες μου την αληθεια και ας ειναι σκληρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. teeeeeeeeeeeeeeeeliooorooooooooooooo to video me thn kukla !!!! bravo sou della !!!! eisai foveriiiii

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. SORYY!ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΑΡΕΣΕ ΑΛΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΟΚ............ΤΕΛΕΙΟ ΤΙ ΝΑ ΠΩ!''''ΩΡΑΙΟ''''ΒΕΒΕΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΤΟ ΒΑΨΙΜΟ ΝΑ ΤΑΝ ΠΙΟ....ΠΙΟ....ΠΙΟ.......ΚΑΛΟ...!ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΟΝ!!ΕΞΕΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;