Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Νέος Διαγωνισμός

Γεια σας ξανά :))
Σήμερα έχουμε ένα νέο διαγωνισμό! Το θέμα είναι το εξής.

Make Up για Halloween!

Όπως καταλάβατε, θα πρέπει να βάψετε την κούκλα σας για να μπούμε λίγο στο πνεύμα του Halloween. Αφού τελειώσετε βγάζετε φωτογραφία και τη βάζετε παρουσίαση (με λεζάντα που να αναφέρετε στον διαγωνισμό μας)

Λοιπόν χρωστάω ήδη τη συνέντευξη της προηγούμενης νικήτριας. Μόλις τώρα έστειλα τις ερωτήσεις και μόλις ξαναμπω θα ανεβάσω τη συνέντευξη. ΑΚΟΜΗ! Αν και δεν είναι το θέμα μου.. σας έχω μια συνέντευξη από ένα ξεχωριστό άτομο του stardoll.. Είναι στην ομάδα των διασήμων, αλλά πιστεύω ότι δεν είναι από αυτούς που έχουν πάρει τα μυαλά τους αέρα :ρ

~ Για να είναι ενεργός ο διαγωνισμός θέλω 10 συμμετοχές αναγκαστικά
~Το δώρο δεν το έχω βρει ακόμη, αλλά θα φροντίσω να είναι κάτι καλύτερο



Θεώνη μου, αν μπορείς, όποτε μπορείς κάνε μου ένα graphic για τις αναρτήσεις, αλλιώς θα το φτιάξω μόνη μου :) Αυτή η φώτο είναι παλιά.. Τεσπαα!!


Φιλιά πολλάά! :**
zouzou_10

10 σχόλια:

  1. eimai etoimi elpizo ta 47 lepta m na me bgaloun asproprosopi ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παίρνω μέρος το Link είναι αυτό:http://tinypic.com/view.php?pic=4j5axf&s=5
    Η φωτογραφία έχει βγει λίγο χάλια στις άκρες.Αν γίνεται διορθώσαι την λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμμετέχω με λένε theano3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμμετεχω αζαπηη! ειναι στη πρεςς Artsypattou3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμμετεχω στο stardoll λαιγωμαι ersi.kaziu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συμμετεχω κι εγω!( MysticMary16)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η παρουσίαση είναι φουλ,θα μπορούσες να δεις την φωτο από τις φωτογραφίες; (είναι η πιο τρομακτική!)Αν όχι θα προσπαθήσω να την χωρέσω!Έχω πει κάποιες ιδέες για δώρα στην ανάρτηση με τα αποτελέσματα του προηγούμενου διαγωνισμού!Επίσης θα ήθελα να προτείνω αυτή την φόρά να μην είναι με ψηφοφορία (όλο και κάποιο ανώνυμο σχόλιο θα υπάρχει και δεν είναι δίκαιο όπως είπες),οπότε μπορείς αυτή τη φορά να βγάλεις εσύ τον νικητή/τρια ή κάτι διαφορετικό!
    Φυσικά αυτά είναι δικιά σου υπόθεση!
    -DreamyLoveCandy-

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;