Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

Νέα συντροφιά (Hotbuys)

Καλησπέρα!  Με λένε Έλενα είμαι 15 χρονών και είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι στην συγγραφική ομάδα του αγαπημένου σε όλους blog -StardollinGreece-. Στο stardoll θα με βρείτε ως PinkKouklitses2 και ίσως κάποιοι από εσάς να με γνωρίζετε ήδη από το blog που διαχειριζόμουν (Stardoll for greek girls) το οποίο έκλεισε.
Για να μην μακρηγορώ εγώ θα γράφω για τα
Hotbuys και όταν έχω χρόνο θα δημιουργώ συνολάκια-ντυσίματα (starcoins και μη) καθώς ξέρω ότι οι περισσότερες από
εσάς πολλές φορές ψάχνεται πως να κάνετε έναν όμορφο συνδυασμό με τα ρούχα του starplaza. Είμαι εδώ λοιπόν για να σας βοηθήσω σε αυτόν τον τομέα;DΕλπίζω να μείνετε ικανοποιημένοι από τα μελλοντικά μου άρθρα και να ξέρετε πως δέχομαι κάθε είδους σχόλιο
σχετικά με την δουλειά μου αρκεί να γράφετε με ευπρεπή τρόπο και όχι υβριστικούς χαρακτήρες. Ευελπιστώ πως δεν θα έχουμε τέτοιου είδους προβλήματα.

Τα λέμε πολύ σύντομα!

Έλενα/PinkKouklitses2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;