Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Νέα για το Halloween!

Γειά σας!(Θα κάνω μια υπενθίμηση!)Μιας που βγήκε Halloween Πάσο, με 500 starcoins ,200 stardollars ,11 δώρα και ένα μήνα επιπλέον superstar/royality






 κοσμήματα Halloween στο ELIPHANI,










Εκτός απο όλα αυτά βγήκαν και κάτι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ρούχα για το Halloween στο Tingeling






Να και πώς φαίνοντε στο starplaza






Ουαουυ!Είναι φανταστικά!Εμένα πάντως μου άρεσαν πολύ!




Κορίτσια αυτά ήταν τα πρόσφατα νέα!Πρίν κλείσει η ανάρτηση θα ήθελα να σας δείξω ενα graphic που έφτιαξα εγώ για το stardoll!Χτες βαριόμουν και έκατσα και το έκανα και πραγματικά εμένα μου άρεσε !Αυτό είναι!





Επίσης διάλεξα μια κούκλα τυχαία την MissXaxanoula και της έφτιαξα αυτό!





Ελπίζω να σας άρεσαν!Περιμένω σχόλια!!




Bye!!!,









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;