Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

Αλλαγή Θέματος ♥

Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες ♥

Σήμερα είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που μετά από τόσο καιρό το υπέροχο αυτό blog ανανεώθηκε. Λοιπόν, όπως γνωρίζετε το blog ανοίκει στην koninalove111. Εάν ενδιαφέρεστε να γίνετε writers μπορείτε να κοιτάξετε το αντίστοιχο άρθρο και φυσικά να επικοινωνήσετε με την ιδιοκτήτρια.

 Μετά από πολύ καιρό, αλλάζω το θέμα μου. Αφήνω τα δωρεάν που είχα αναλάβει έως τώρα και πλέον είμαι η υπεύθυνη των διαγωνισμών. Θα ήθελα λοιπόν να σας ενημερώσω σε σχέση με αυτό. 

Αρχικά δε θέλω με τίποτα να παρεξηγηθείτε! Γνωρίζετε πως είναι το σύστημα (αν όχι θα το εξηγώ στις αναρτήσεις μου) και την πρώτη θέση θα την παίρνει μόνο ένα άτομο (συνήθως). Οπότε σίγουρα,  μπορεί να μην φτάσετε μέχρι εκεί που πιστεύετε, αλλά ο ενθουσιασμός της συμμετοχή είναι ωραιότερος! Τα δώρα θα τα αναλάβω εγώ και μπορεί να μην είναι πάντα ένα χρηματικό ποσό (dollars, coins), αλλά θα φροντίσω να σας ενθουσιάζει και να μην είναι τίποτα "φτηνιάρικο" :Ρ

Θα κάνω όσο πιο συχνά μπορώ τις αναρτήσεις μου & θα σας ενημερώνω τακτικά για οποιαδήποτε χρήσιμη ανακάλυψη μου (που αφορά το stardoll).

Άλλος ένας χρόνος ξεκινά και όταν έχω χρόνο θα φροντίζω να περνάμε υπέροχα (όσον αφορά το θέμα μου). Καλά να περνάτε ♥


 Και η γλυκιά μας Agness από το Dispicable Me. (περιμένω νέο graphic και μέχρι τότε θα χρησιμοποιώ κάτι γενικό) xD

Φιλιά,
zouzou_10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;