Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

Αυτά που δεν ειπώθηκαν...

Γεια σας! πως είστε; τι κάνετε; χα χα♥ Λοιπόν να μην σας κουράζω και τα πολυλογώ, θα γράψω από κάτω όσα νέα δεν τα έχει γράψει κάποια κοπέλα από τις writers. Και ναι, ήταν παρά πολλά για αυτό ετοιμαστείτε για ένα μεγάλο ποστ!
NEW- spect-cular
Χαχα, δεν μου άρεσαν όλα όσα είχε... ναι κάποια είναι ωραία αλλά κάποια αλά είναι λίγο "awkward". Βέβαια είχα κάποια άτομα που φορούσαν κάποια από αυτά και τους πήγαν αλλά σε εμένα προσωπικά δεν πηγαίνουν τέτοιου είδους γυαλιά.

MSW- semi-finalists
Όλο τα ίδια και τα ίδια! αίσχος! είπαμε ψηφίζουμε διαφορετικά άτομα κάθε χρόνια όχι τα ίδια! βέβαια εγώ για πρώτη φορά χάρηκα που ήρθαν γιατί μια φίλη μου από την Κύπρο τα κατάφερε και βγήκε... Anyway ποια υποστηρίζετε για Miss Greece;

NEW- LE
Κλασικά ακριβά πράγματα. Αυτή η κολεξιόν να πω την αλήθεια μου άρεσε, πολλά πράγματα ήταν όμορφα κάποια άλλα φαινόντουσαν κάπως πλαστικά... Εσάς σας άρεσαν; Πήρατε κάτι; 

NEW- nelly.com
ΑΠΊΘΑΝΑ! είναι πραγματικά πανέμορφα, ομολογώ πως μόλις τα  είδα χωρίς δεύτερη σκέψη σήκωσα όλο το μαγαζί! μπράβο stardoll, μπράβο! Επιτέλους έβγαλες και κάτι καλό!

NEW- evil panta
το όνομα της κολεξιόν ήταν "πίσω στο σχολείο" εγώ έχω να πω ένα πράγμα "πίσω στο νηπιαγωγείο". Εντάξει τα πράγματα είναι πολύ μπεμπέ, όχι τα σχέδια τον ρούχων αλλά όλα αυτά τα φρουτάκια που έχουν πάνω. Δεν mporo να πω πως μου άρεσαν. 

NEW- archive
Ωραία πράγματα έχει, όχι όλα αλλά κάποια... Αρκετά παλιά μπορώ να πω, αγόρασα κάποια πράγματα... Δεν μου άρεσαν ιδιαίτερα ...

new stardesings (Linited time)
Ως τώρα όσα έφεραν είναι πολύ όμορφα, έχω φτιάξει αρκετά πράγματα με αυτά και μου άρεσαν πολύ! περιμένω με αγωνία για τα επόμενα :D

NEW- Pretty n' Love (decor)
νομίζω ένα από τα πιο ωραία decor του μαγαζιού ως τώρα! Κλασικά ροζ και κοριτσίστικα, δεν αγόρασα κάτι ακόμα αλλά νομίζω θα ταίριαζε ωραία σε μια σουίτα μου!
NEW- sunny bunny

Πολύ όμορφα πράγματα! μου άρεσαν αν και δεν σκοπεύω να πάρω κάτι, γέρνουν και αυτά προς το μπεμπέ... Χμμ... εσάς πως σας φάνηκαν;; 

MSW- shop (part 2)
το δεύτερο κομμάτι ήταν καλύτερο από το πρώτο! Βασικά ο μόνος λόγος που μου αρέσει το MSW είναι για το μαγαζί του :p το φετινό μαγαζί ήταν πολύ ωραίο, αγόρασα αρκετά πράγματα!

MSW- polished
Εμ... Ετσι και έτσι... Ωραία τα σχέδια του, δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο, για την ακρίβεια δεν είμαι σίγουρη κατά πόσο τώρα τα μέλη "βάφουν τα νύχια τους" στο stardoll εγώ έχω αρκετό καιρό να αλλάξω χρώμα, και δεν νομίζω να ξοδέψω χρήματα για βαφές νυχιών. 

NEW- hot buys
Επέστρεψαν!!! Μπράβο! πολύ τα αγαπώ τα hotbuys! Αυτά είναι ακριβά ως τώρα, δεν μου άρεσαν όλα, μόνο το κολιέ τα παπούτσια και ένα φόρεμα, εσάς ποιο σας άρεσε περισσότερο;

*yawn* ελπίζω να μην σας κούρασα πολύ!
αφήστε τα σχόλια σας! καλή συνέχεια ♥

Θεώνη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;