Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Νέα writer + επιλογή της ημέρας .

Γεια σας με λένε Αγγελική αλλά οι φίλοι μου με φωνάζουν Aggy. Είμαι η καινούρια σας writter.
Θα σας γράφω για την επιλογή της ημέρας και ελπίζω να κάνω και κανέναν διαγωνισμό.
Στο Stardoll με λένε  Aggy.Stardoll αν έχετε κάποια απορία επικοινωνήστε μαζί μου .
Και τώρα στο θέμα μας .












Η επιλογή της ημέρας είναι ένα στρατιωτικό γιλέκο. Να και μια φωτογραφία .


Η επιλογή της ημέρας
Κατά την γνώμη μου δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο.Εμένα δεν μου αρέσει και πολύ για αυτό θα του βάλω 2/5 . Θα το βρείτε στο μαγαζί Nelly , κοστίζει 21 stardollars (λίγο ακριβό).                                         Αυτά...ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου .                                                                                                                                                                                                                                                         Φιλιάαα...                                                                                                                                     ~Aggy~   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;