Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Φεύγω =[

Γεια σας αγαπητοί αναγνώστες αυτού του υπέροχου blog.Όπως καταλάβατε και απο το τίτλο φεύγω.Τι να κάνουμε!όλες οι writers δεν μένουν μια ζωή!Αλλά θα ήθελα πολύ να συνέχιζα να είμαι writer αλλά μου ήρθαν πολλά μαθήματα μαζί.Και πλέον δεν έχω και πολύ χρόνο.Βέβαια θα προσπαθώ να επισκέπτομε το blog όσο ποιό πολύ μπορώ .Ηλικρινά στεναχωριέμε πολύ και επίσης χίλια συγνώμη που τώρα όλα τα νέα θα τα γράφει η Θεώνη γιατί αυτόν τον καιρό βγαίνουν και πολλά!Και πάλι έχω πολύ λίγο χρόνο την ημέρα να μπαίνω στο internet αλλά δεν θα χαθούμε.Εγώ πάντως απο τα διαβάσματα έχω κουραστεί πολυ.Όποια θέλει να συνεχίσει να επικοινωνεί μαζί μου ας το κάνει απο το stardoll .Και πάλι χίλια συγνώμη .Μπορεί όμως να γυρίσω το καλοκαίρι.



Θα μου λήψετε πολύ γεια σε όλους καλά διαβάσματα!,



4 σχόλια:

  1. κρίμα μου άρεσαν πολύ τα άρθρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βασικά λογικό είναι... τι τάξη πας; Πέμπτη; Έκτη; Αν έχεις αρχίσει ήδη το γυμνάσιο απορώ πως μπαίνεις... εγώ δεν έχω χρόνο ούτε για να χαλαρώσω λίγο και πάω 2α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κριμα..αν και δεν εμπαινα συχνα εχεισ ωραια κειμενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;