Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Επιλογή της ημέρας 23/2

Γεια και πάλι στους αγαπημένους μας αναγνώστες! Τι κάνετε; Προτού σας δείξω την επιλογή θα ήθελα να πω κάτι: Παρακαλώ να σχολιάζετε τις αναρτήσεις μου με το κανονικό σας όνομα, όχι σαν ανώνυμοι! Δεν είναι μαγκιά να ενοχλείς τον άλλον! Τέλος πάντων, ξέρω ότι σε όλες οι writers έχει συμβεί κάτι παρόμοιο και δεν το έκαναν θέμα, είναι όμως εκνευριστικό! Πάμε όμως και στο θέμα μας τώρα:
Είναι ένα ωραίο φουλάρι από το Fallen Angel με 9 stardollars. Πολύ ωραίο! Πάμε να δούμε έναν συνδυασμό;
Ελπίζω να πέτυχα το συνολάκι τώρα! Όμως ΕΣΕΙΣ τι λέτε; Καλό; Θα το αγοράσετε;
Φιλάκια
Εύα

27 σχόλια:

  1. t sinolaki einai pl kalo alla nomizw pos ei8ele kt pio klisto gt opos k na t kanoume to foulari afto etsi megalo p einai parapempei se ximoniatiko stil alla k pali m aresei pl!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγγνωμη αλλα δεν ειναι καθολου ωραιο το συνολακι... Το φουλαρι μου αρεσει απιστευτα πολυ αλλα δεν ειμαι superstar για να μπορεσω να το αγορασω! Η δικη μου γνωμη ειναι πως επρεπε να ασχοληθεις περισσοτερο με αυτο το αξεσουαρ γιατι ειναι ιδιαιτερα ωραιο! Επισης επρεπε να φορεσεις μια πιο κλειστη μπλουζα και ισως και ενα σακακι... Εκτιμω την προσπαθεια σου αλλα ισως πρεπει να παρακολουθεις τα συνολακια και τν αλλων κοριτσιων!

    rocknikoula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτη ειναι η δικη μου γνωμη και αν θελεις μπορεις να την λαβεις υποψην σου...

      rocknikoula

      Διαγραφή
    2. Αγαπήτη rocknikoula, όταν γράφεις ένα τέτοιο σχόλιο σε κάποιον που αφιερώνει πολύ χρόνο στο να φτιάχνει συνολάκια, να έχει κερδίσει σε διαγωνισμούς styling και να προσπαθεί πολύ δεν ειναι καθόλου ευγενικό! Ρε παιδιά συγνώμη αλλά αν δεν σας αρέσει κάτι μην το σχολιάζετε!

      Διαγραφή
    3. εγω συμβουλη σου εδωσα! τα σχολια αυτα ειναι για να λεμε την γνωμη μας... επισης σου ειπα πως ΑΝ ηθελες μπορουσες να λαβεις υποψην σου τα λογια μου! και ολοι οσοι θελουν να πουν ενα κακο σχολιο ετσι οπως το ειπα εγω το λενε για να σε βοηθησουν και οχι για να σε προσβαλλουν! εισαι καινουρια writer. Για αυτο πρεπει να ακους τις συμβουλες των fan σου και οχι να τις απορριπτεις εντελως! αυτο θα ειναι υπερ σου... Δε λεω, αμα το σχολιο μου ηταν σα του ανωνυμου πιο πανω σε προσβαλει, αλλα εγω νομιζω πς ειμουν οσο πιο ευγενικη μπορουσα! μην εισαι επιθετικη και προσπαθησε να ικανοποιεις τους φαν σου... Εισαι καλη writer αλλα κανεις δεν ειναι αλανθαστος... Μην εχεις κομπλεξ γιατι κανεις δεν σε κριτικαρει απλως προσπαθουμε να σε βοηθησουμε!

      rocknikoula

      Διαγραφή
    4. Χωρις να θελω να φανει οτι την ψώνισα, ποιος μου λέει οτι εσύ είσαι η πιο σωστη; Και συγγνώμη αλλά δεν νομίζω να θες να με βοηθήσεις, η έτσι φαίνεται, γιατι όταν κάνεις το καλο πρέπει να το κάνεις με καλο τρόπο!

      Διαγραφή
    5. Ο τροπος μου ηταν μια χαρα! Σου ειπα να μην εχεις κομπλεξ... Να σε βοηθησω προσπαθω! Καταλαβε το... Μην εισαι απολυτη και δεξου την γνωμη μου! Δεν εισαι αλανθαστη και πρεπει να το καταλαβεις! Μην εισαι επιθετικη και δεξου την βοηθεια μου!Σε παρακαλω! Δεν ειμαι κακια... Γιατι με βλεπεις με στραβω ματι! Κανεις δεν σε μισει... Αν ειμουν λιγο αποτομη συγγνωμη...

      rocknikoula

      Διαγραφή
    6. sorry p anaktevomai rr koritsia m ,alla diavaso tin sizitisi sas k patheno plaka evaggelitsa m siggnomi p sto leo na ksereis pos se ektimo polu k sevomai tin prospathias s gia avto to sunolaki ( emena prosopika m arese to sunolaki s ) alla o tropos p tis milises dn itan k o kaliteros gt na elega oti s milisa asxima ok tote me to dikio s alla to allo koritsi s eipe aplos tin gnomi tis k dn s arese opos m fanike s sitise siggnomi k pali tis milises asxima ....eleoc....

      Διαγραφή
    7. μια χαρα της μηλισε η rocknikoula οπως ειπε τα σχολια ειναι για να λεμε την γνωμη μα ς και προσωπικα ουτε εμενα μυ αρεσε...και να σου πω και κατι??αν δεν σαρεσει να φυγεις απο writter οκ??αντε...!!

      Διαγραφή
  3. Παιδιά όπως και να το κάνουμε η Επιλογή της Ημέρας είναι μια από της δύσκολες κατηγορίες και αυτό είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί να αλλάξει...(γράφω και εγώ σε blog και κάνω συνολάκια δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσος χρόνος μου πέρνει και φανταστείτε ότι εγώ γράφω μόνο 3 φορές την εβδομάδα...ενώ η Ευαγγελία πρέπει να γράφει κάθε μέρα)...μπήτε λίγο στην θέσει της όπου αφιερόνει περίπου 1 ώρα μπορεί και περισσότερο για αυτό όπου βλέπετε τώρα και εσείς το μόνο που έχεται να κάνετε είναι να σχολιάζετε με καθόλου καλά λόγια τουλάχιστον αν δεν σας αρέσει μην μπένετε στον κόπο να σχολιάσετε καν...απο το να την κάνετε να νωιώθει άσχημα ηληκρηνά αν δεν το έχει ζήσει κανείς αυτό δεν μπορεί να καταλάβει πως είναι και σας εύχομε αυτό όπου κάνετε εσείς τώρα όπου την προσβάλετε να μην σας συμβή γιατί δεν είναι καθόλου ωραίο συνέσθημα... Sunnylyna123

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την υποστίρηξη! Παδιά, πραγματικά, αν νομίζετε οτι κάθομαι 2-3 λεπτάκια και παρλάρω στο άρθρο μου κάνετε λάθος! Το ελέγχω 4-5 φορές αφού κάθισω άλλο ένα 15λεπτο για να σκεφτώ τι να γράψω! Γιατι όταν είσαι writer σε ενα τέτοιο μπλόγκ και μαλίστα υποχρεωμένη να γράφεις σε καθημερινή βάση όλα είναι πιο δύσκολα. Ελπίζω να το ξανασκεφτείτε την επόμενη φορά που θα θελήσετε να πληγώσετε κάποιον!

      Διαγραφή
    2. Λαθος! Δεν σε πληγωσε κανεις! Ετσι ειναι το να εισαι writer σε μπλογκ! Σε καποιους αρεσουν τα αρθρα σου και σε καποιους οχι! Εμενα προσωπικα μου αρεσεις, γιατι αν δεν μου αρεσες δεν θα εμπαινα καν στον κοπο να σχολιασω το συνολακι για να σε ΒΟΗΘΗΣΩ να γινεις απλα καλυτερη! Το να ακους τις συμβουλες μας ειναι απλα προς τιμην σου και μονο προς δικο σου οφελος... πο εκει και περα εσυ πρεπει να σεβεσαι την γνωμη του αναγνωστη γιατι εσυ η ιδια στα αρθρα σου ρωτας ΠΑΝΤΑ την γνωμη μας! Θα ηταν εγωιστικο να νομιζεις πως η γνωμη ολονων ειναι υπερ σου! Απο την στιγμη που ζητας γνωμες, εισαι υποχρεωμενη να σεβεσαι και να ευχαριστεις το κοινο σου που μπαινουν στον κοπο να διαβασουν και να σχολιασουν τα αρθρα σου, ειτε καλα, ειτε ασχημα! Ευχαριστω τον ανωνυμο που απαντησε σε ενα απο τα παραπανω σχολια μου και με υποστηριζει... Αυτα που γραφει ειναι ακριβως αυτα που θελω να πω μετα την προσβλητικη και απαραδεκτη απαντηση σου! Και γενικα η απαντησεις σου προς εμενα ειναι απαραδεκτες και να ξερεις, μονο και μονο προς δικο σου οφελος, οτι οσοι αναγνωστες εχουν δει τις απαντησεις που εχεις δωσει, σε εχουν ειληκρινα αντιπαθησει! Μια θεση σε ενα τετοιο μπλογκ ειναι που καλη και πρεπει να εισαι ανταξια των προσδικιων του κοινου σου και οχι να κοιτας να βγαζεις την υποχρεωση να γραψεις λες και μας κανεις ΧΑΡΗ! Πρεπει να ανεβαζεις και οχι να ΚΑΤΕΒΑΖΕΙΣ το επιπεδο του μπλογκ! Θα μπορουσες να προσπαθησεις και περισσοτερο! Δεν σου τρωει και καμια μερα!

      rocknikoula

      Διαγραφή
    3. aaxxaxa auth einai agenestath signomi p sto leww alla thn alithia LEEI alo an esi dn thes na to katalaveiss
      !!!!

      Διαγραφή
    4. Δεν μπορω να μιλησω αλλιως σε μια κοπελα που εχω ποσο καιρο που με βριζει και εγω καταω την υπομονη μου!!! Συγγνωμη!

      rocknikoula

      Διαγραφή
    5. sorry p pali anakatevomai alla i rockinoula exei dikeo k oxi dn einai agenestati antithetos esu eisai k stamtiste na malonete san mikra koritsia!!!

      Διαγραφή
  4. wraia or9ografia!!!! oute MIA le3h swsth!!! kai eis anwtera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι, το ξέρω και ζητώ συγνώμη αλλά βιαζόμουν εκείνη την ώρα ξέρω ότι στο συγκεκριμένο κείμενο έχω ορθρογραφικά αλλά δεν προλάβενα να τα διορθώσω (άσχετο τελείως) τέλος πάντων ελπίζω να καταλάβατε τι ήθελα να πω κ να μην προσέξατε μόνο τα ορθογραφικά σαν κάποιους κάποιους εδώ μέσα ονόματα δεν λέμε ...!!!
    Sunnylyna123

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eleocc..kopelies dn pate kala......eiste oles xazes egw me tn monh p sumfwnw einai i rockninoula htan eugenestath k kota ti ths egrapse h Wuyagemini enw se authn p ths eipe pws einai mapa to styl(kai exei dikio) ths apanthse pws tn sebetai kiolas....a dn pame kala......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;