Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Διαγωνισμός♥!

Όπως σας είπα θα έκανα διαγωνισμό! Μιας και έχουμε τώρα τριήμερο είπα να γίνουμε λίγο ποιο... ελεύθεροι! 

Λοιπόν θα γράψετε ένα άρθρο με ότι θέμα θέλετε (π.χ αίγυπτος, παπούτσια, μυθολογίες, κλπ) Θα το βάλετε και θα το γράψετε στο Blog του Stardoll με όνομα ότι θέλετε και την κατάληξη διάγ. π.χ. Ιστορία Αιγύπτου διάγ.   (Αν το βάλετε εδώ στα σχόλια η συμμετοχή ακυρώνεται). Μετά εδώ στα σχόλια θα βάλεται το όνομά σας στο Stardoll. 

Περιμένω συμμετοχές! ( Ο διαγωνισμός λείγει 27/02/12)

25 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. sto stardoll me lene fakidomitianto to exo sto blog m ,evxomai se olous kali epitixia :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ok συμμετέχω. Στο blog μου agnilive!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω κανει και το ονομα μου στο stardoll ειναι alisia4ever!Ειναι για το Halloween

      Διαγραφή
  4. simmetexwwwww onoma : marinaeva !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συμμετεχω με λενε(στο stardoll) samzaz το αρθρο μου λεγετε:Βενετια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συμμετεχω με λενε(στο stardoll)liliapple

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ετοιμο!Ειναι στο blog μου το 1ο αρθρο!Θα μπει και εικονα σε 1-2 μερες το πολυ απο το stardoll

    Valiapink13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΕ ΛΕΝΕ anastasia19555 και το αρθρο ειναι στο blog moy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. συμμετέχω 1ο αρθρο ChryssakiGolden

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. symmetexo! me lene iwannasweet kai 8a deis to ar8ro sto blog mu ;) eyxomai se olous sas kalh tyxh! ma kai sthn krhth mas pou eimai sigourh pws 8a dyskoleytei me toso wraia ar8ra pou 8a exete ftiaksei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. συμμετεχω στο σταρδολλ ειμαι η ioannatafani4 και το αρθρο Ρίο ντε Τζανέιρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχω ένα όνειρο! Να γίνω συγγραφέας! Γι'αυτ΄΄ο πλιζ, αν θέλετε, δείτε το starblog μου!!!! Με λένε xMelinaki8x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ya sas me sto stardoll me lene marko-66 alla eimai koritsi .....eixa kanei stin arxi agori kai meta to allaxa kai den mporousa na alaxo to onoma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. simetexo k ego!sto stardolll me lene riaki-ria...8a einai sto blog m!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;