Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Συνέντευξη με την GothicRebeca

Γεια σας παιδιά, τι κάνετε? Επιτέλους το τριήμερο ξάπλας! Ας χαλαρώσουμε λίγο! Και μια που χαλαρώνουμε κιόλας ας...διαβάσετε την συνεντευξούλα την νικήτριας του Διαγωνισμού!( Gothic Rebeca)


1. Πες μας λίγα πράγματα για εσένα
Με λένε Έλενα ζω στην Αθήνα θαυμάζω πάρα πολύ το stardollingreece το όνειρο μου είναι από τότε που το ανακάλυψα να γίνω writer και προσπαθώ ακόμα.

2. Πως ανακάλυψες το Stardoll
Το Stardoll το ανακάλυψα στο Facebook είναι η αλήθεια και δεν το μετάνιωσα

3. Περίγραψέ μας το στυλ σου
Το στυλ μου αλλάζει συνεχεία

4. Τι νομίζεις ότι ξεχωρίζει στο Stardoll?
Ότι είναι ένα site που κάθε κορίτσι μπορεί να διαλέξει την μόδα και το στυλ της.

5. Ποια είναι η γνώμη σου για την διάκριση στο Stardoll( superstars, royalty, non-superstars)
Ότι είναι άδικο κάποιοι να είναι superstar και άλλοι όχι και ας είμαι και εγώ μια superstar θυμάμαι πως ένοιωθα όταν δεν είμουν superstar και στεναχωριέμαι που κάποιοι δεν είναι και νοιώθουν σαν εμένα.

6. Τι βραβείο θα ήθελες να κερδίσεις στο Stardoll και γιατί?
Θα ήθελα να υπήρχαν βραβεία για την φιλιά ή για την αγάπη και να τα στέλναμε ο ένας στον άλλο.

7. Έχεις να πεις κάτι στα άτομα που διαβάζουν αυτή την συνέντευξη?
Θα ήθελα να πω πως θέλω να χαιρετήσω κάποια άτομα την nefelakidoll και τον Alexandro1999 και θέλω να πω καλή τύχη στον επόμενο διαγωνισμό και ότι έχω ένα club και μια σειρά στα starmovies μου το club αυτό την αφορά λέγετε makria_mou.


Ευχαριστούμε για την συνέντευξη και φιλάκια σε όλους!
Καλό τριήμερο ! ( Τα λέμε σε λίγο με διαγωνισμό)

MaratCi

3 σχόλια:

  1. me tin dikia m tin sinedeuksi ti 8a gini? (stella_1999)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορεις να μου απρεις κι εμενα μια;;;Οποτε μπορεις αλλα μετα την Καθαρα Δευτερα Παρακαλω!!!!!Ευχαριστω πολυ κουκλα μου!!Τα λεμε!!Ανυπομονω για νεο αρθρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;