Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Μην το επιχειρήσετε.!

Γεια σας!Χτες έκανα μια προσπάθεια να βγω Covergirl.Δυστυχώς δεν βγήκα.Τέλος πάντων δεν είναι αυτό το θέμα μας!Το θέμα είναι ότι άκουσα από μερικές κοπέλες διάφορα σχόλια.Μερικές μου είπανε ότι είναι άδικο γιατί έχω ξαναβγεί,άλλες πάλι μου είπανε ότι δεν τις ψήφισα και δεν με ψηφίζουν,ενώ άλλες... με έβρισαν κανονικότατα.Αρχικά θα ήθελα να πω σε όλες όσες πιστεύουν ότι είναι αδικία πως δεν έχει σημασία αυτό.Κι άλλες κοπέλες έχουν βγει πολύ περισσότερες φορές από εμένα.Κι αν έβγαινα θα σήμαινε ότι προσπάθησα περισσότερο.Επίσης θέλω να πω πως δεν μπορεί κανένας να δει ποιος τον έχει ψηφίσει αλλά αν αυτός σκεφτείτε έτσι δικό του πρόβλημα.Και όσο αφορά με αυτούς που βρίζουν θα μπορούσαν να το πουν ευγενικά ή καν να μην απαντήσουν.Μην ξεχνάτε ότι υπάρχει κι η αναφορά στο chat.Πάντως να ξέρετε ότι καμιά φορά θα αντιμετωπίσετε τέτοια προβλήματα όταν θα θελήσετε να βγείτε Covergirl.Εσείς τι γνώμη έχετε για αυτό;
Τα λέμε σύντομα και ελπίζω να μην σας φάνηκα κακιά
Περιμένω σχόλιά σας!
 Christianaki

46 σχόλια:

  1. ne re pedia!!!! ego se exo fili sto sd koukla mou ke se psifizo otan mou to zitas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (elenihot11 στο σταρδολλ):ειναι ανοητοι οσοι βριζουν τους αλλους γι αυτο το λογο...ο καθενας εχει δικαιωμα να βγει οσες φορες θελει.βεβαια υπαρχουν καποιοι που ενοχλουνται οταν βγαινουν ιδιοι οκ αλλα ας προσπαθησουν απλα πιο σκληρα ....αυτος δεν ειναι λογος για να βρισεις καποιον.

      Διαγραφή
  2. συνηθως αυτες που καθονται και βριζουν ειναι κατι 10χρονα παιδακια που δεν εχουν τι να κανουν..ειναι κομπλεξικα και υπερβολικα ανωριμα οποτε δεν λεει να ασχολουμαστε..βεβαια συμφωνω στο οτι συνεχεια οι ιδιες και οι ιδιες βγαινουν covergirl και πιστευω πως ειναι καλο να αφησουν χωρο και για τις αλλες κοπελες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. symfwnw apolyta mazi sas!!!otan kapios bgainei covergirl shmainei oti exei prospa8hseis sklhra kai eghw prospa8w alla den kanw ki etsi!!telos pantwn sas eyxomai kapoia mera na bgeite covergirl h coverboy!!kalh mas epityxia!!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. κι εγω 10 χρονων ειμαι και δεν θα το εκανα αυτο σε κανεναν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! συμφωνω απολυτα γιατι εχω μια (φιλη) που βριζει τους παντες.....

      Διαγραφή
    4. ΛΙΠΟΝ ΕΙΜΑΙ ΔΕΚΑ ΚΑΙ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΟΠΜΠΛΕΚΣΕΙΚΟ... ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΤΟ ΣΤΑΡΝΤΟΛΛΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΩΡΟ ΠΟΛΛΗ ΑΝΟΡΙΜΩ

      Διαγραφή
    5. Κοιτα πρωτα την ορθογραφια σου 10χρονο και μετα ελα να μας κανεις κυρηγμα!

      Διαγραφή
  3. fysika den einai swsto ayta poy lene alla kai exeis to dikaiwma na gineis oses fores 8eleis covegirl an to prospa8hseis !!!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. elpizo na min enoeite sigkekrimena 10xrona gt eimai 10xrono >:(( kai i Christianaki mou eixa grapsei na tin psifiso kai tin psifisa :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. covergirl bgenoume me tin aksia mas ke oxi na anagazis tous alous ok ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. nai, koita simfono omos to sosto sto stardoll einai na psifixeis kapoion ean s aresei kai oxi epidi s aresei! bebaia fantazomai pos esi den tous anagazes na se psifisoun apla tous thimizes na se doun ki etsi an tous areseis na se psifisoun! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. merikes fores omos prepei na bgenoun k autoi p dn exoun bgei cg! egw prospa8isa 4 sinexomenes fores na bgw NCG k tpt! oloi me grafane kanonika! einai pl adiko...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. k episis exw na pw pos zilebw p kapoies diasimes kopeles p.x. AliciaSilk bgenoun CG h NCG xwris na exoun prospa8isei, enw kapoioi trwne olo tous to xrono stelnontas minimata!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγγνωμη ειναι αδικο δηλαδη να ξαναβγαινεις covergirl?Καλα οκ καταλαβαινω αν δεν θες να βγει καποιος επειδη δεν πιστευεις οτι αξιζει ή οτι εχει βγει παρα πολλες φορες κι αυτο το καταλαβαινω.Το μονο που δεν καταλαβαινω ειναι οπου που κι ως που εχουν ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΝΑ ΝΑ ΣΕ ΒΡΙΖΟΥΝ...Εμενα δυστυχως κοπελα μου δεν μου εστειλες να σε ψηφισω και δεν το ηξερε καποιος να μου το πει...Παντως αν ξαναπροσπαθησεις να βγεις πες μου το(κι αλλες κοπελες μου το ειχαν πει και ειχα στειλει κι εγω μηνυματα για να της ψηφισουν...)Κι οποια κοπελει θελει να προσπαθησει δηλαδη ας μου στειλει και θα την βοηθησω..
    Νευριασμενα φιλακια,Chryssa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω πω ότι να'ναι,εντάξει καταλαβαίνω ότι κάποια κορίτσια θα ήθελαν να βγουν covergirl ή national covergil αλλά αυτός δεν είναι λόγος να κάνουν έτσι....... Να ξέρετε εγώ όταν είναι να
    ψηφίσω βλέπω πρώτα τον κόπο που έχει κάνει. Επίσης βλέπω το guestbook των κοριτσιών(για να δω άμα συμπεριγέρονται καλά στις άλλες stardoll)και το αν το αξίζουν...
    Αυτή ήταν η άποψη μου!
    eirinitzini (ψευδώνιμο του stardoll)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. emena m spaei pos den 8es n vgeis ndg 8es cg kai den eisai h monh p a3izei na einai cg oles mas a3izoume k exeis 3anavgei exeis k ena adiko.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. egw pistebw pos prepei na bgenoun ncg k cg alla ama kapios to a3izei k prospa8ei gt na mhn bgei!!!!
    egw pistebw pos ke mono pou prospa8eises eprepe na pareis brabio!!!
    k aftes p se brizoun se ZILEBOUN!!!
    sinexeise n prospa8eis k na elpizeis k kapia mera sigoura 8a bgeis cg h ncg
    pola filakia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. loipon vasika egw psulosumfwnw ligo giati dn einai dikaio nai ginese ekato fores CoveroGirl kai sugnwmh pou sou to lew alla kai sumfwnw kai mazi sou giati dn einai swsto na se vrizoun kai na s lene diafora mono kai mono epidh sumfwneis :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αρχικα γεια σου! Θα ηθελα να σου πω οτι εδω δεν ειναι ο καταλληλος χωρος να κανεις τα παραπονα σου στους χρηστες του sd! Εδω ειναι blog και τα μελη του θελουν να περνανε καλα και να ενημερωνονται! Οσο για τις αντιδρασεις που δεχτηκες, νομιζω θα επρεπε να τις περιμενεις! Δεν σε κατακρινω που θες να βγεις 2η φορα NCG, δικαιωμα σου! Αλλα να περιμενεις τετοιου τυπου αντιδρασεις απο τους αλλους! Και απο την αλλη η ζωη ειναι αδικη πρεπει να το συνηθισεις! Ενα εικονικο παιχνιδι δεν θα ηταν; Παρολα αυτα εγω ειμαι εδω απλα για να πω οτι αν γεμιζετε το blog με τετοιου ειδους ασκοπα αρθρα, ο κοσμος θα φευγει σιγα σιγα!
    Ελπιζω να ακουσεις τις συμβουλες μου! Και προσοχη δεν κρινω κανεναν, απλα συμβουλευω!
    AnastasiaVr98

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συνφωνώ απολύτως μαζί με την AnastasiaVr98
      ήδη ξέρω πολλά άτομα που έχουν βαρεθεί αυτο το blog (anamesa tous kai egw) ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ... οmorfoula_1234 sto sd...

      Διαγραφή
    2. η AnastasiaVr98 εχει απολυτο δικιο!!!!!! εγω σε ψηφισα αλλα δν ειναι αυτο το θεμα μας... ως writer δν ειναι δουλεια σ να μας πρηζεις, δουλεια σ ειναι να γραφεις πραγματα στον τομεα που σ εχουν βαλει! και κτ αλλο... αμα θελει ο αλλος σε ψηφιζει αν πιστευει οτι τ αξιζεις!

      Διαγραφή
  15. Έχεις απόλυτο δίκιο κοριτσι μου!!! Εσυ χρυσάκι μου να συνεχίσεις τις αναφορές σε αυτούς που σε ενοχλούν :) Bρείτε με ως missdanae7

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγω εχω να πω οτι ολες οι κοπελες πρεπει να βγουν cg και να μην βγαινουν συνεχεια οι ιδιες!!!!Γι'αυτο καλυτερα θα ηταν να ψηφησεις και εσυ καμια και να μην κοιτας μονο την παρτη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εγώ γενικα πιστεύω πως ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ασχημο να ζητας απο καποιον να σε ψυφησει και ειναι και γελιο .. τι μετα θα χαιρεσε που βγηκες νικητρια ενω ξερεις πως δεν το αξιζεις;; και δεν ειναι δικαιο να βγαινουν καποιες κοπελες χιλιαδες φορες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. aaa christianaki eic writter? tecpa eyv xtec c 4ifisa kai eida ct guestbook c p c evrizan.... ti na pw... dn to vrisko aszimo na 8elei kaneic na 3anavyei cg kai sto katwkatw dikaiwma c na 9ec na bgeic...autoi ti provlhma exoun? aaa exw na pw kati sxetika me vrisies... proxtec mia kopelia mou milice ct chat...
    LEEI gia s ti kaneis? to 3ereis oti exeis poli asximi koukla kai eisai ili9ia?
    LEW nai twra 9a fas anafora kai 9a deis...(meta ey dn tis milouca)
    LEEI fobase? giauto dn milac? kota! kokokoko!

    eee twra auto einai APARADEKTOOOO! tc ekana anafora kai isixase!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρε παιδια... Το "δεν είναι δικαιο να βγαινουν πολλές φορές" που το βρήκατε; Αν ήσασταν στη θέση τους θα λέγατε "Εε εχω βγει πολλές φορές ας αφήσω και αυτή να βγει.." όχι βέβαια...Ας προσπαθήσετε να βγείτε με την αξία σας. Οκ το θέμα με την κακή συμπεριφορά δν το σχολιάζω φν νμχω να διαφωνεί κανείς εμ την άποψη σου! Εγώ ένα παράπονο έχω μόνο...υπάρχουν κορίτσια που έχουν stardoll από πολύ παλιά 2008-09 ( εγώ έχω από το 09) και δν έχουν βγει ποτέ και μετά..έρχονται κάποιες άλλες που καναν την doll φέτος και βγαίνουν. Δν ξερω... τι να πω?!?!
    Επίσης δεν ναγκάζεις τον άλλον αν σε ψηφίσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ξυπνηστε ρεεε καλημεραα ολοι κλικες κανουν αληλοψιφιζονται..και εγω το θεωρω ΠΟΛΥ αδικο να βγενουν cg κοπελες και αγορια οι οποιοι εχουν ξαναβγει!βγηκες μια; δεν σου φτανει θες κιαλο; Ολοι για δοξα το κανουν και για να τους μαθει ο κοσμος και μετα ψωνιζοννται και νομιζουν οτι ειναι καποιες ''Famous'' λες και ειν σταρ του Χολιγουντ παιχνιδι ειναι ρε ανωμαλα πως κανετε ετσι σπαταλετε το χρονο σας και τα χρηματα σας σε μαλακιες οχι πειτε μου δεν ειναι καλυτερο να παρετε κατι που θελετε παρα να καθεστε να πληρωνετε ενα ΑΘΛΙΟ ΚΑΙ ΒΑΡΕΤΟ [κυριως βαρετο] παιχνιδι για να αγοραζετε ρουχα;; μα με δουλευετε τωρα;Τετοια παιχνιδια με ντυσιματα ειναι για ανωριμα..εγω το παρατησα το σταρντολλ..σιγα μην γινω και εγω κανενα ανωριμο να σπαταλαω το χχρονο μου σε πως θα την ντυσω πως θα την μακιγιρισω.Μα με τα καλα μας ειμαστε τωρα που βγαλαν και σουτιεν;
    Σε λιγο θα βγαλουν και σερβιετακια και η κουκλα θα εχει περιοδο και παιδια.
    Σιγα μην σπαταλαω το χρονο μου σε παιχνιδια για 3χρονα.
    Και σιγα μην ειναι καποιοι [μην σχολιασω τρ] 15 και 16.Αυτο ειναι τελειος ανωριμο.Μεγαλα παιδια να ασχολουνται με κουκλες! ΕΛΕΟΣ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΛΕΩ Ε-Λ-Ε-Ο-Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. polla les! oti goustarei 8 kanei o ka8enas! ama 8elei na paizei sd 8 paizei, dn 8 s zhthsei kai adeia!!!

      Διαγραφή
  21. Ναι δικιο εχεις..εγω προσωπικα εχω βγει 2 φορες...αλλα τελικα να σου πω την αληθεια δεν ειναι και κατι σπουδαιο να βγεις nc ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. egw pistebw oti einai adiko na bgenoun mono superstars ncg kai emeis oi non superstars 8eloume na bgoume kapote alla tzifos...egw christinaki an hmouna sth 8esh s 8a boi8ousa ala koritsia pou h8elan na bgoune esto mia fora ncg..(mh to perneis prosopika)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγω πιστευω πως ειναι μεγαλη βλακεια το cg γιατι δν περνεις ουτε κανεναν συμαντικο ποσο ουτε τιποτα! αν 9ελεις παλυ να βγεις ετσι δν χρειαζετε να πριζεις τον αλλο τσατ γιατι οκ ρε φιλε να το στηλεις 1 φορα να σε δω να πω βαριεμαι και τερμα αλλα αμα το στηλεις 3-4 φορες και αφου με βλεπεις που δν σε ψηφιζω συνεχιζεις! τοτε πραγματικα πρεπει να σου πω καμια κουβεντα..! εγω αυτα τα μνματα δν τα κοιταω καν και δν γλιφω κανεναν οπως 3αναπες το μου και 9α σε ψηφισω!!Κοπελα μ βγηκες cg τι αλλο 9ες ασε χωσο και στα αλλα κοριτσια που περιμενουν!!



    σοζ για τα ορ9ογραφικα:/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. exeis dikio gia olla auta pou les giati efoson se psifisan sumenh oti aksizes ton psifo kai afou ksana kerdises sumenh oti to aksizes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. παιδια εγω 4ιφι2ω αυτες π το α3ι2ουν αλλα αμμα μ το ζητανε και δεν το α3η2ουν δεν απανταω στο chat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εντάξει, παιδιά, στο Stardoll (που με λένε nyfiserena8) δεν έχω βγει ποτέ, αλλά κι εμένα με βρίζουν κανονικότατα όταν τρέχω την ίδια μέρα μ' εκείνους! Δεν είναι κατάσταση αυτή! Και σε σχέση με αυτά που έγραψες, αν κάποιος το αξίζει, ας βγει μία, δύο ή και εκατό φορές!!

    *Άσχετο, αλλά οι κούκλες στο Stardoll πάχυναν υπερβολικά... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ 11 ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΩ ΟΤΙ ΕΠΙΔΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΝ ΒΓΗΚΕ covergirl Η coverboy ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Θέλω να βγω και εγώ cg! με λένε LADYGAGA22LOVE3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Την Κυριακή 19.4.15 τρέχω για ncg. Δεν έχω βγει ποτέ και αν βγω δεν θα ξανά προσπαθήσω μια φορά μου φτάνει. Ευχαριστώ αν με ψηφίσετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;