Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Να ξεκαθαρίσω τα πράγματα...

Λοιπόν εγώ δεν λέω γεια στο τσατ γιατί δεν έχω χρόνο ! Όχι επειδή έχω ψωνιστεί που είμαι διαμαντάκι και έχω ένα βλογ !

Μπαίνω μέσα να δω μηνύματα και και ειδοποιήσεις! 

Τώρα πια δεν είμαι κάθε μέρα !

Όποτε βρίσκω χρόνο μιλάω σε όποιον μου μιλάει 

Αναφέρομαι σε μια κοπέλα που μου στείλε το εξής μήνυμα (δεν λέω όνομα ):

λοιπον,γλυκια μου,οταν εγω θα στελνω κατι εισαι υποχρεωμενη να λες εστω ενα &#γεια&# και αυτο δεν θα το κανεις μονο σε εμενα αλλα και σε αυτες που ουτε καν δεν της δινεις σημασια!!!!!αντε μικρο!επειδη εγινες διαμαντι και εχεις ενα χαζοblog δεν θα μας συμπεριφερεσαι ΕΤΣΙ!φαε και μια ανφορα για να καλμαρεις!και θα φας αλλες 45!!ετσι για να μας θυμασε!αντε γεια!

Η απάντηση μου? 

1.Καταρχάς μου μιλάνε πολλά άτομα συγχρόνως στο τσατ!
2.Δεύτερον δεν ψωνίστηκα για το βλογ μου! Ίσα ίσα σκέφτομαι να διαγράψω το σταρδολλ μου και να δώσω κάπου το βλογ γιατί θέλω να αφοσιωθώ στην πραγματική μου ζωή ! Και για αυτό το λόγο δεν μπαίνω πολύ σταρδολλ αυτό το καιρό!
3.Μιλάω όποτε βρίσκω χρόνο!-.- 
4.Οι αναφορές γίνονται για κακή συμπεριφορά και άλλους κανόνες ! Όχι επειδή δεν μιλάω στο τσατ! Διάβασε τους κανόνες του stardoll σε παρακαλώ ! 
5.Και όχι δεν είμαι υποχρεωμένη να σου στέλνω ΓΕΙΑ αλλά όποτε μπορώ το κάνω σε όσους μου μιλάνε ! Αν δεν το κάνω δεν σημαίνει πως δεν σε συμπαθώ ή δεν μου αρέσει η κούκλα σου! Απλός δεν έχω χρόνο ( έχω υποχρεώσεις , όπως μαθήματα , φροντιστήρια και ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΖΩΗ ξέρεις) !


Λοιπόν αυτή η απάντηση δεν πάει μόνο σε αυτήν την κοπέλα αλλά σε όποια άλλη νομίζει έστω ένα από τα παραπάνω πράγματα!

Σταματήστε να με κατηγορείτε χωρίς λόγο! 

Δεν πρόκειται να ξανά ασχοληθώ με άλλου είδους τέτοια προβλήματα ! Η απάντηση μου βρίσκεται εδώ ! Βαρέθηκα να μου λέτε ότι έχω ψωνιστεί ... 


Απογοητευμένα φιλάκια,
:/
Koninalove1

33 σχόλια:

  1. Κωσταντίνα μου η αλήθεια είναι πως δεν απαντάς στο chat. Αλλά δεν σε κατηγορώ καθόλου! Όλα τα παιδιά στις μέρες μας είναι πολυάσχολα: Σχολεία, φροντιστήρια, γυμναστήρια κ.α. Και εγω λέω να μην δώσεις την κούκλα σου! Είναι κρίμα!
    Φιλάκια
    Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ!!!ΚΑΙ ΜΗΝ ΔΙΝΕΙΣ ΣΙΜΑΣΙΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΕΣ!!!!(ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΛΛΙΟΥ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. agapoula m,k egv sumfvnv me auta p lene t koritsia,alla pes k sy kanena geia!!!h an dn exeis xrono pes oti dn mporeis na milhseis!!!ante geia!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μην τους ακούς , δεν είσαι και η μόνη όπου δέχεσαι τέτοιου είδους συμπεριφορά αλλά ούτε και η τελευταία...έχεις μια πολύ όμορφη κούκλα στο Stardoll και ένα υπέροχο Blog και δεν χρειάζεται να τα παρατήσεις για κανέναν αν δεν το θες εσύ η ίδια...έχεις καταφέρει κάτι το οποίο δεν το έχει καταφέρει καμιά άλλη και Μπράβο σου γ 'αυτό !!!!...είναι πολύ δύσκολο αυτό όπου κάνεις...εδώ και τόσο καιρό...και πιστεύω ότι αν ήταν κάποια άλλη θα τα είχε παρατήσει από τον δεύτερο μήνα...τέλος πάντων ξέρεις όμως τι μου αρέσει σε εσένα...το ότι μπορεί να έχεις διαμαντάκι,μπορεί να έχεις το καλύτερο blog αλλά βάζεις πάνω από όλα την ζωή σου και κανέναν άλλο και αυτό είναι και το ποιο σωστό...
    Πολλά Πολλά Φιλάκια Sunnylyna123:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε καταλαβαινω, κι εμενα οταν δεν απαντω μου λενε διαφορα αλλα δεν τους δινω σημασια, γι αυτο αγνοησε τους κι εσυ!
    Και μην δωσεις την κουκλα σου γιατι εχεις κανει καταπληκτικη δουλεια και δεν πρεπει να τα παρατησεις τωρα!
    Απο την EirhnakiLoveFE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όντως έχεις δίκιο είμαι κι εγώ διαμάντι και με έχουν πρήξει όλοι στο chat για αυτό δεν είσαι η μόνη που δέχεσαι τέτοια συμπεριφορά όπως είμαι εγώ και άλλες διαμάντι. Πάντως σε παρακαλώ δεν πρέπει να τα παρατήσεις γλυκιά μου γιατί έχεις καταφέρει πολλά τα οποία δεν μπορούν άλλοι να τα κάνουν και ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ! Μην δίνεις σημασία σε τέτοια πράγματα και κάνε αυτό που λέει η καρδιά σου καλή μου!

    Με πολλά πολλά φιλάκια agnilive!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. siga mn doseis to blog sou i na diagrapseis to sd ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γεια σου κωνσταντινα! ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΗΝ ΔΩΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ Η ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΑ ΣΟΥ! να σε ρωτήσω; πόσο κόπο και πόσο ιδρώτα έριξες για να πετύχεις αυτά που πέτυχες; Σκεψου το λίγο και απάντησέ μου....ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΘΕΑΑΑΑΑΑ!!!!

    PENNYYO ΣΤΟ STARDOLL
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μην δινεις σημασια....εισαι μια χαρα μην ανυσιζεις και μην αφησεις κανενα να σου χαλασει το κεφι και το παιχνιδι (και σε εμενα σημβενει αυτο το πραγμα καταλαβαινω ποσο ενοχλιτικο ειναι)...ελπιζω να μην τα παρατησεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΗΝ ΔΙΝΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ.ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΔΩΣΕΙΣ ΤΟ ΜΠΛΟΚ!ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ!!!(ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ)!ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ.ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μην κοιτας αυτα που σου λενε!!!Το κανουν γιατι ζηλευουν που εισαι royality και εχεις ενα πολυ πετυχημενο Blog!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΕ ΚΟΥΡΑΖΩ... ΚΑΘΩΣ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ ΣΤΟ GUESTBOOK ΣΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑ Η ΟΠΟΙΑ ΛΕΓΕΤΑΙ miso_thn_konina ΚΑΙ ΑΜΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΑΥΤΟ: ΕΙΜΑΙ ΘΕΑ ΕΧΩ ΒΓΕΙ 1.000.000.000 ΦΟΡΕΣ NATIONAL COVER GIRL ΕΝΩ Η KONINALOVE1 0000

    ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κοιτα καταρχην μην διαγραψεις την stardoll σου επιδη καποιες ζηλευουν γιατι εσυ εχεις δωσει λεφτα για να γινεις και δεν μπορουν να σε κατηγορουν για αυτο ! Θελω επισης να σου πω να μην αφησεις το blog ! Eιναι το ποιο γνωστο blog στην Ελλαδα!Ειναι κριμα γιατι εσυ εχεις ριξει μεγαλο κοπο για να το φτιαξεις και να το κανεις ενα τοσο αξιο blog! Δεν γινεται τωρα να το δωσεις σε καποιον ασχετο ο οποιος δεν θα εχει ριξει καθολου κοπο για αυτο!Πιστευω πως αυτη που σου εγραψε αυτο το μηνυμα ειναι πολυ ζηλιαρα! Κι εγω πολλες φορες δεν μιλαω στο chat και δεν ειμαι η μοναδικη! Ααα και δεν θα ηταν κακο αν δεν μιλουσες στο chat επιδη δεν συμπαθεις καποιον! Ειναι λογικο! Απο την στιγμη που δεν γραφεις κακα πραγματα για αλλες me dolls στα gb τους τοτε δεν μπορουν, ουτε να σε κατηγορουν, ουτε και να σου κανουν αναφορες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου Κωνσταντιναα! ( Συνονοματη ) Λοιπον..! Επειδη πολλα μαας τα εχουν κανει αυτα τα ψευτομαγκακια μην τα δινεις σημασια ΚΑΘΟΛΟΥ : Ασ ΄τους να λενε και να φωναζουν, ασε τις φημες να οργιαζουν οπως λεει και ο Χατζηγιαννης μας!!! Δεν ειμαι royality αλλα δεν μιλαω συχνα στο τσατ και το παραδεχομαι μερικες φορες βαριεμαι γι αυτο και τις περισσοτερς φορες μου στελνουν μυνημα για να τους απαντησω!
    Τεσπα ! Λοιπον!! Αυτο που εκανε η συγκεκρημενη κπελα με τις αναφορες ειναι απαραδεχτο..! Ααα, και σε παρακαλω μην τα παρατας για β λ α μ μ ε ν α που το μονο που ξερουν να κανουν ειναι να ζηλευουν και να ψωνιζονται! Εχεις γινει ενα προτυπο του stardoll για πολλες απο εκει μεσαα..!
    Με αγαπη για σενα και σε αλλα κοριτσια που τους συνεβη αυτο και ντροπη για αυτα τα ατομα που σε πρηζουν και οχι μονο
    tinkerbell6661

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παιδιά κυριολεκτικά δεν φταίει αυτή η κοπέλα (ή οι άλλες κοπέλες) που με κάνει να θέλω να διαγράψω το stradoll και να δώσω το βλογ! Απλώς έχω πειράζει πολύ καιρό εδώ ... Κάποια στιγμή να σας πω ζούσα μ΄νο για το stardoll:/ αλλά τώρα έχω βάλει σκοπούς στη ζωή μου και δεν πολύ ασχολούμαι ! Για αυτό μπορεί απλώς να μην μπαίνω καθόλου και να αφήσω το βλογ στα χέρια των writers:/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. geia sou kwstantina! 1) mn diagrayeis to sd s! 2) mn dineis shmasia se auta ta xaza paidia pou se zulevounai!3) mn dwseis to blog s, exeis kanei toso kopo gia na to kaneis toso KATAPLHKTIKO kai tr 9a to dwseis? dn lew ok 9a to afhseis se kala xwria dld tvn writers alla esu exeis kanei toso kopo giauto to blog kai to idio hsxei kai gia to sd :/ mn ta parathseis! shmfwno me mia kopela poio panw po0 leei pws merika koritsia se exoun gia prwtipo! gt na mas apo goiteushs toso kai mia apo autes ths kopeles eimai kai egw! exeis valei skopo ths zwh s opws eipes kai esu alla dn xriazete na to parathseis to blog s!
    vera_ko0klitca sto sd

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σιγά μη στενοχωρηθούμε επειδή κάποιες είναι ηλίθιες! Το μπλογκ, εάν θες, σβήσε το. Αλλά όχι το SD! Η κούκλα σου είναι πάαααρα πολύ επιτυχημένη και διάσημη! Και μη σκας! Εάν δεν απαντάς στο chat, δικαίωμά σου είναι!

    Πολλά φιλιά,
    Elianella

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Elianella δεν ειναι ο τροπος να πεις καποια κοριτσια οτι ειναι ηλιθιες!Τωρα εσυ γινεσαι η κακια της υποθεσης...οκ?Εδω η Κωσταντινα που την κατηγορουσαν δεν της χαρακτηρισε ετσι εσυ απο που και ως που να της χαρακτηρισεις χωρις να ξερεις;εισαι η κων/να και ξερεις;

      Τωρα εγω εχω θυμωσει μαζι σου!

      Διαγραφή
    2. Πολύ σωστα μιλαει αυτη η ανωνυμος,Elianella δεν ειναι τροπος αυτος!Εσυ εισαι η κακια της παρεας τωρα!

      Διαγραφή
  18. Μα δεν υπαρχει λογος να ψωνιστει κανεις επειδη εγινε ροιαλιτι.. Και παλι το ροιαλιτι ειναι ςς. Αν δεν εισαι ςς δεν εισαι ουτε ροιαλιτι.. Δεν συμαινει οτι εχεις ψωνιστει επειδη εγινες ετσι. Δεν το εκανες εσυ αλλα το σταρδολλ,και καλα εκανε εφοσον ασχολεισαι και ησουν ςς.. Τωρα να δωσεις το βλογ και να διαγραψεις το σδ σου ειναι σαν να τα παρατας μπροστα σε αυτα και τονιζω το αυτα! Εγω τσατ δεν απανταω ποτε κια κατι τετοια μου λενε και εμενα.. Και εγω ετσι τους απανταω.. μου στελνουν παρα πολυ μαζι και δεν εχω χρονο να απανταω για αυτο απανταω μονο στις φιλες μου και σε ατομα σημαντικα..Μν τους δινεις σημασια απλος ζηλευουν επειδη το βλογ εχει μεγαλη επυτιχια και επειδη και η κουκλα σου στο σδ και το κλαμπ τους βλογ ειναι παρα πολυ πετιχιμενα! Αυτα είχα να πω,αν θελετε επισκεφτειτε με στο ςταρδολλ με λενε Artemislove11! Φιλακια σε ολες!(συγνωμη για την απαραδεκτη ορθογραφια μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. egw mia fora s milisa k m apantises! paidia apantaei opote mporei! malista ke gw exw to idio probblemm oloo nmzoun oti eimaai psonio! axxx ta exw perasei k egw auta .....kwstantina akou me! k egw skeutomoun na diagrapsw to sd m... h na to xariwww...telika dn ekana tpt! ase to etsi../. na mpaineis mia fira sto tosooo n milas me ta filarakia s!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. LOIPON:
    1)kala autes mwre ti ths niazei an esu exeis pswnistei kai den apantas(den lew pws exeis pswnistei!!).....ama den tous aresei o xarakthras sou na mhn sou milane sto katw katw.....OPWS THELEIS THA EISAI DEN XREIAZETE NA ALA3EIS GIA "KAPOIES"...
    2)MHN DIAGRAPSEIS TO STARDOLL SOU GIA MIA M*****A-.-

    Lizy_Party

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γλυκια μου,Κωσταντινα,μην διαγραψεις το stardoll ουτε φυσικα το blog σου!Απλως,τωρα λεω γιατι και εμενα με ειπαν οτι το κανεις αυτο...Πολλες doll μου λενε οτι δεν τους μιλας...Κατανοουν οτι κανεις κατι και ειναι δικαιωμα σου να μην μιλας,αλλα ομως ειναι ασεβεια...Πες ενα γεια!Πες οτι εχεις δουλεια...Μια φιλη μου σου ζηταει ΣΥΝΕΧΕΙΑ να γινεις writer και εχει τα προσοντα και εσυ την ελεγες οτι δεν χρειαζομαι και την αλλη μερα εβαζες μια καινουργια writer!Και το παρατηρησα αυτο και εγω!Αμα θες να μαθεις για το ατομο που σου ζηταει συνεχεια να γινει writer και αλλα πολλα κανε με add στη κουκλα ilovedebbie6 οκ?Περιμενω απαντηση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. loipon malako akou na deis ego otan sou milao tha mou apantas kai xestika gia tis prosopikes sou zoes kai na sou po kai kati allo afou den milas na to doseis to stardoll kai dose kai to kolo-blog sou, ti mas to kopanas sta moutra les kai stenaxorithikame e???? kai sto facebook kariolitsa den mpaineis sto chat to kleineis panta! loipon koita tin prospiki sou zooula zoo kai ante sto diaolo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις πολύ θράσος κοπέλα μου! Μην νομίζεις ότι θα πέσουμε στο επίπεδο σου, επειδή εμείς με μωρά δεν ασχολούμαστε! Επίσης γλυκιά μου το να κρύβεσαι πίσω από ανώνυμο δεν βοηθάει σε τίποτα! Φαίνετε είσαι πολύ κότα και δεν μπορείς να βάλεις το κανονικό name σου!

      Διαγραφή
    2. e den goustaro re filenada na to valw!allwste ki autos pou egrapse ola auta apo panw mou ama to pame etsi kota einai!episis den exw e mail kai den exeis dikewma na mou milas etsi ok?kai vlaka ennow ton apopano mou gia osous den kataaban!

      Διαγραφή
  23. dn a3izei na asxoleisai kan me aftyhn kai mhn diagrapseis tpt gt eisai pl apla 8ea!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. konina mou ena s lew kai sorry p 8a vrisw xestous autous p nomizouyn auta 4 u bb

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. simfono apolitos me tous allou ki exeis poli dikio alla min giagrapseis to stardoll sou einai krima gt to exeis xrisoplirosei kai den eisai katholou psonio nato 3ereis!!!!!!!!!!!!!!!!!<3 me agapi starnefeli !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;