Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Νέα μάρκα & το μαγαζί Fudge ,το Bonjour Bizou και το Fallen Angel άλλαξε φόντο !

Γεια σας ! Κοίταξα στα " Νέα " στο Starplaza κια μου έβγαλε μια νέα μάρκα. Τη λένε Velvet ORCHID :
(Kλικ στην εικόνα για να φανεί μεγαλύτερη)
Ίσως πρόκειται για Κρυμμένο μαγαζί ή για κανονικό χωρίς να έχει βγει ακόμα κανονικά στο Starplaza !
Πάντως εμένα μ'αρέσουν πάρα πολύ !
Και επίσης το μαγαζί Fudge άλλαξε φόντο :
(Kλικ στην εικόνα για να φανεί μεγαλύτερη)
Εγώ προσωπικά προτιμούσα 100 φορές το προηγούμενο ! Εσείς τι λέτε ;
Επίσης και το Bonjour Bizou άλλαξε φόντο :
(Kλικ στην εικόνα για να φανεί μεγαλύτερη)
Εμένα μου αρέσει , εσάς ; 
KAI το μαγαζί Fallen Angel άλλαξε φόντο :
(Kλικ στην εικόνα για να φανεί μεγαλύτερη)
Θα σας φανεί αστείο , αλλά ΚΑΙ το μαγαζί Stardoll άλλαξε φόντο x)     :


Πολλά φιλιά & τα λέμε σύντομα , Pitifriki

2 σχόλια:

  1. paidia na po kati asxeto . edo pou mporoume na kanoume chat me polla atoma gt thelo na kano kai ego site ti ekane kai to ebale?? opios 3erei na apantisi sto gb mou sto stardoll pou me lene strumfakia2011 okk
    ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;