Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Επιλογή της ημέρας 24/2

Γεια κορίτσια και αγόρια! Σήμερα Παρασκευή, τέλεια! Αφήστε που αρχίζει και το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας. Αυτό σημαίνει μια επιπλέον μέρα χουζουριού! Εσείς πως λέτε να την περάσετε; Εγώ λέω να πάω να πετάξω χαρταετό. Ξεφύγαμε όμως λίγο. Πάμε στο θέμα μας:
Είναι ένα διακοσμητικό από το Museum Mile με 34 stardollars! Απεικονίζει τον Justin Bieber (!!;;) σαν αρχαίο Αιγύπτιο, όμως αντί να κρατάει μια πέτρα κρατάει ένα ραδιόφωνο! Πολύ πετυχημένο! Είναι ένα πολύ ωραίο κομμάτι και αν είχα αρκετά stardollars θα το αγόραζα!
Όμως εσείς τι λέτε; Καλό; Θα το αγοράσετε;
Φιλάκια
Εύα

6 σχόλια:

  1. Bασικά εγώ δεν το αγοράζω ούτε με σφαίρες γιατί δεν μου αρέσει καθόλου μα καθόλου ο Justin Bieber..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουτε και εμένα μου αρέσει! Αλλά, αντυθέτος ΠΡΕΠΕΙ να το αγοράσεις γιατι τον σατυρίζει!

      Διαγραφή
  2. apapa afton vrikan na valoun .... ?????? me tpt ton justin bieber ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΑ δεν το σκέφτηκα έτσι.. ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!!ΧΑΧΑΧΑ!!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;