Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Πάλι Δωρεάν!!!

Δωρεάν και πάλι!

Και σήμερα είναι ένα ροζ πολύ ωραίο ελικοπτεράκι!
Για να το πάρετε :

  1. Πήγαινε σε ένα από αυτά τα proxy : unblocker.biz/ ή militaryprox.info/ ή uhuf.com
  2. Γράψε αυτό στο κουτάκι : www.stardoll.com
  3. Πάτα Go ή Enter
  4. Συνδέσου στο stardoll.
  5. Επικόλλησε αυτό : www.stardoll.com/en/do/campaign/jessiegbGift.php
  6. Θα βρεθείς σε μια σελίδα της Jessie
  7. Κλείστε την, και συνδέσου κανονικά στο stardoll σου.
  8. Θα βρίσκετε εκεί!
Σας αρέσει;

Ευχαριστώ το HTGF


8 σχόλια:

  1. telioooooo u.g.pote 8a bgoun ta paotelesmata twn writters????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παιδιά εγώ πηγαίνω στα proxy που μας λέτε,βάζω το www.stardoll.com και πατάω Go,aαλλά δεν μου βρίσκει τίποτα πάνω σε αυτό,τι να κάνω πως θα τα πάρω,εάν θέλετε απαντήστε μου,με λένε MiniMouse11 στο stardoll!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι τελια εφη !!Ειμαι η Antonellalove14 αλλα και η pitsapeniapitsa !Μιλαω στην koninalove1 και την ρωταω για να γινω writter και δεν απανταει!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Eυχαριστώ πολύ,θα το προσπαθήσω είμαι η MiniMouse11 στο stardoll!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;