Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

Παραιτούμαι...

Γεια σας πολυαγαπημένοι αναγνώστες του blog μας.Λυπάμαι που δεν έγραψα τόσο καιρό αλλά καλοκαίρι είναι και δεν έχω όρεξη να κάθομαι μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή όλη την ημέρα.Αυτός είναι και ο βασικότερος λόγος που αποφάσισα να παραιτηθώ.Εξάλλου,εγώ δεν κάθομαι στο σπίτι πολύ οπότε δεν έχω και χρόνο να γράφω είτε το θέλω είτε όχι.Ούτε τον χειμώνα θα είχα χρόνο,γιατί θα έχω πολλά διαβάσματα στην 3η γυμνασίου και έχω σκοπό να πάω στο λύκειο με Μ.Ο. 19 και πάνω.Ευχηθείτε μου λοιπόν καλή τύχη.Θα την χρειαστώ.Σας εύχομαι καλό καλοκαίρι.Να διασκεδάσετε με τους φίλους και την οικογένεια σας.


Εδώ θα δείτε όλα μου τα γραφικά δημιουργημένα από την πολυτάλαντη καθώς φαίνεται Shakira.2001 κατά σειρά(από το πιο παλιό στο πιο καινούργιο).





MarakiKaiTelos

6 σχόλια:

  1. Καλό Καλοκαίρι!=(
    Θα μας λείψεις! ='[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό Καλοκαίρι ! Σου εύχομαι Καλή τύχη λοιπόν ... και μακάρι να περάσεις όντως με Μ.Ο. 19 και πάνω σου εύχομαι και με 20 !!! :) Θα λείψει η παρουσία σου στο blog αλλά αν είναι για να πάς στο λύκειο με υψηλή βαθμολογία { κάτι που μεγαλώνοντας θα χρειαστεί στην ζωή σου ωστέ να βρεις την δουλειά που θες να κάνεις }Οπότε και πάλι καλή επιτυχία ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλο καλοκαιρι γλυκια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;