Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Μεγάλη προσπάθεια!

Γεια σας και σήμερα! Σε αυτή την ανάρτηση θα σας μιλήσω για 3 πράγματα!


1. Σε μία από τις επόμενες αναρτήσεις μου ΙΣΩΣ βάλω και δικά μου βίντεο με designs! Απλά θα ήθελα να μου πείτε τι θα θέλατε να φτιάξω για να σας αρέσει! :)


2. Θέλω μιας και είμαστε ένα τόσο μεγάλο blog με τόσους επισκέπτες καθημερινά να προσπαθήσουμε να βγάλουμε μία Ελληνίδα στην πρώτη θέση του πιο καυτού DESIGN, γι' αυτό ΑΝ σήμερα δε βαριέστε όταν ψηφίσετε στο hottest design να προσπαθήσετε να βρείτε μια Ελληνίδα (τυχαία Ελληνίδα) αλλά να έχει ένα αρκετά καλό Design!!


3. Την Δευτέρα θα τρέξω για NCG και όποια κορίτσια/ αγόρια θέλουν από εδώ να γράψουν στην παρουσίαση τους να με ψηφίσουν, ή να γ΄ραψουν σε guestbooks και τέτοια! :) Ευχαριστώω

Φιλάκια, 
zouzou_10

Για να δούμεε :))

4 σχόλια:

  1. 1.Μμμ καλή ιδέα!Εγω προτεινω να μας δειξεις πως να φτιάχνουμε designs με πρώσοπα όπως κάνει και ο jc_ba!!
    2.αα δεν ξερω νομιζωοτι πρωτα πρεπει να συμβουλεφτεις την Κων/να.
    3.Σορρυ αλλα δεν σε ψηφιζω.Και επί την ευκαιρια ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΣΑΙ ΣΤΟ BLOG!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω ότι απαγορεύεται αλλά χρειάζομαι βοήθεια για ένα συγκεκριμένο όγο που δεν μπορώ να τον αναφέρω και αλλιώς δε γίνεται

      Διαγραφή
  2. α...και μετα λετε εμενα?!!?!?!? τι ειμαι εγω? ευκολος στοχοςςς?????? ε?????????????????????????????? :@@@

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;