Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Covergirl Ιουλίου:1 Εβδομάδα!

Λοιπόν αυτές που συμμετέχουν στο διαγωνισμο είναι:


xMelinaki8x
ion.gr
sokolataki_
omorfoula_1234
Jenni.Stone
Kikoyla
Pitsapeniapitsa
Assos1999
miss_vanessa_77

Λοιπόν η πρώτη δοκιμασία ειναι:
Να πάτε στο σαλόνι ομορφιάς σας και να φτιάξετε ένα μακιγιάζ το οποίο να έχει μπλε και πράσινο.Μπορει να εχει οποιαδήποτε αποχρωση του μπλε όπως γαλαζιο,μπλε σκουρο ή γαλαζοπράσινο ή κυππαρισί ή λαχανί κ.τ.λ. και να την βαλετε στην παρουσιαση σας.Δεν θα δεχτω αλλου συμμετοχες.
Λοιπον πρεπει μεχρι την Πεμπτη 5/7.

Valiapink13(Σε λιγο καιρο θα εχω και εικονα)



16 σχόλια:

  1. Εντάξει θα είναι στην παρουσίασή μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ego epidi den exo kalintika to ekana sto starplaza kai auto einai to linc apo to TinyPic pou to anevasa: http://i47.tinypic.com/102rx20.png

    xMelinaki8x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. entaksi, afou den me afineis na to anevaso sto tinypic, des thn parousiash mou, einai ekei!
      xMelinaki8x

      Διαγραφή
  3. σορρυ..αλλα εμενα δεν μου εβγαλε καμια αναρτηση οτι αρχισε το CG του Ιουλιου!Σε παρακαλω μπορω να παρω μερος εγω και η MarakiKaiTelos??Γιατι ειμαστε αδερφες και εχουμε τον ιδιο υπολογιστη και δεν μας εβγαλε καμια αναρτηση οτι ξεκινησε το Covergirl του Ιουλιου!Πλζζζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. sorry αλλα δεν γινεται....μονο 10 κοριτσια μπορουν να παρουν καθε φορα μερος...δεν πειραζει θα παρετε τον επομενο μηνα...

      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρω αν επιτρέπεται valiapink13... και χίλια συγγνώμη αλλά εγώ δεν μπορώ τελικά να πάρω μέρος... Θα φύγω διακοπές χωρίς internet και δεν έχω ουσιαστικά τα απαραίτητα για να συμμετέχω. Οπότε θα ήμουν ευγνώμων αν έδινες την θέση μου στη Lol-yta/Χριστίνα ή σε όποιον άλλο το ζήτησε μετά από εμένα. Και πάλι λυπάμαι :(

      Διαγραφή
    3. 1ον πως σε λενε και 2ον κανενας δεν μπορει να δηλωσει συμμετοχη ακομα και αν εχει φυγει καποιος...τον αλλο μηνα...

      Διαγραφή
    4. Ναι συγγνώμη με λένε Assos1999... Εντάξει απλώς ενημέρωσα

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. OK! ΕΙΝΑΙ Η 2η ΕΙΚΟΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΟΥ! (Jenni.Stone)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ετοιμη στην παρουσιαση μου..!
    miss_vanessa_77

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συγνωμη!! το λαπτοπ μου κολαει ΠΑΑΑΑΑΑΡΑ πολυ και δεν μου εμφανινιζει το stardoll! συγνωμη δεν ξερω τι επαθε.

    sokolataki_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. koritsia ua einai sthn parousiash m! elpizo na s aresei :* filakia!!! omorfoula_1234 EINAI STHN ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Μ! ua perimeno xD

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

;